חושבים על מסעדה בשרית אבל מתקשים להחליט? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם

0
211
קרדיט תמונה: קידומלה

למי מאיתנו זה לא קרה מתישהו?; בין אם בין חברים או במסגרת המשפחה המצומצמת עולה החלטה לצאת לאכול במסעדה מפנקת, רק שעכשיו צריך להגיע יחד ובצורה מכובדת להחלטה שתרצה את כולם. אז איך עושים את זה? בשורות הבאות נפרוט כאן 4 טיפים בסיסיים שיסייעו לכם להבין לאן הרוח נושבת.

טיפ 1: הרוב קובע – שאלו את כולם מה הם לא אוכלים

אם רוב המשפחה או החברים והחברות שנלקחים כאן בחשבון, הם צמחוניים או טבעוניים – הרי שהגיוני להסיק שהכי נכון יהיה לצאת למסעדה איטלקית או אסייתית באזור המגורים המיידי (אלא אם כן זורם לעשות מכל הבילוי טיול יומי ואז זה אפילו כיף להרחיק מהבית תוך נסיעה חווייתית מלאת צחוקים וזכרונות שעוד תתרפקו עליהם), היות ולפחות ברוב המוחלט של המקרים ניתן יהיה לבקש מנה ללא בשר, עוף ודגים, ובוודאות תהיינה גם מסעדות באופי הזה, בהן החברים או המשפחה הצמחוניים/טבעוניים יוכלו להזמין מנות שאינם מכילים את אותם מוצרים מהמם נמנעים טבעוניים וטבעוניות.

היופי הוא, שלפחות ברוב המקרים, יוכלו אותם אנשים שאינם צמחוניים או טבעוניים להזמין מנות שדווקא כן כוללות דגים, בשר ועופות.

טיפ 2: לפעמים צריך לאזן את העסק – צאו למסעדה בשרית טובה באזורכם

לא משנה מה נכתוב בכתבה הזו, האמת היא שלפחות על פי רוב, רובנו גדלנו סביב הוויה של ארוחות-חג מפוארות, על-האשים ביום העצמאות, חריימה לשבת וצלי בקר כשמישהו חוגג משהו; תכלס, ישנם סביבנו רבבות של אנשים שחשוב להם מאוד לצאת לעיתים אפילו תכופות למסעדה בשרית מענגת, כזו שתותיר בהם זכרונות של בשר, דגים ויין טוב ואף תחזיר אותם אל אותו המקום בו נהנו כל כך בחברת משפחתם. 

אם תשאלו את האנשים האלה שאלות כמו: 'מהו אותו גורם שמשפיע על דעתכם – אם לצאת למסעדה הבשרית הזו או ההיא?' , סביר שתשמעו תשובות כמו: 'אני הולך איפה שיש את האנטריקוט הכי משויש בשומן כמו שאני אוהב!', או תגובות כמו: 'אני – אם אין אסאדו בבישול ארוך שבושל במיצים של עצמו – אני לא שם..'

טיפ מס' 3: אל תפחדו להרחיק מהבית. הטעמים שתגלו יהיו שווים את הנסיעה

כן! מסתמן זה שנים רבות שאנחנו הישראלים מעדיפים בחלק מאוד גדול מהמקרים לצרוך ארוחות בשריות – ואם באמת נכנסים בעובי הקורה ושואלים משפחות וותיקות בנוגע להרגלי הבילוי שלהן (טוב, לפחות כשזה נוגע ליציאה למסעדות ופינוקים קולינריים למיניהם), מבינים כי עבור רבים – אין זה מן הנמנע שתתבצע נסיעה בת כחצי שעה או יותר עד לאותה מסעדה נכספת אותה בחרו. ברור ונהיר מאידך, שאנשים שמתגוררים בתל אביב למשל, יעדיפו לצאת למסעדה בשרית טובה באזורם, אך כאשר יוצאים קצת מתל אביב ומתחילים לנסוע צפונה או דרומה, מגלים כי מרחב האפשרויות – לפחות בהיקש הגיאוגרפי מצטמצם משהו…

בדיוק מסיבות אלו – כמו גם מסיבות קולינריות, תמצאו פעמים רבות כי תושבי עמק חפר למשל, יאכלו במסעדות שלעיתים תהיינה בנתניה, פעמים אחרות בפרדס חנה-כרכור, בעוד בפעמים אחרות יבקרו בני המשפחה או הזוג הטרי דווקא במסעדות שממוקמות בקיסריה, בבנימינה או בזכרון יעקב.

גם כאשר מצפינים עוד או מדרימים אל אזור הערבה והנגב הסיפור הופך מאוד דומה; כשמתחשק לכולם לצאת למסעדה טובה – היישוב בה נמצאת המסעדה הופך ללא כזה חשוב, ומה שתופס את מקום החשיבות יהיו דווקא הטעם והחוויה

טיפ מס' 4: אם נהניתם במסעדה הבשרית (או..בכל מסעדה בעצם) אליה יצאתם – תנו ביקורת טובה. 

בזמנים בהם להחזיק עסק בישראל הפך למשימה מאוד מורכבת, עסקים שבאמת עושים הכל מהלב וזה ממש מורגש בכל ביס – ראויים לפידבק החיובי שלכם. בצורה זו, עוד אנשים יוכלו לחוות חוויה דומה לשלכם, עוד אנשים ייחשפו לטעמים הנפלאים שחוויתם אתם עצמכם, וכמובן שהמעשה הטוב והקטן הזה שעשיתם – זה שלא דרש הרבה מזמנכם – עשוי להביא לחיוך מאוזן לאוזן בצד של בעל העסק. אז כן, נכנסים שניה לגוגל, כותבים את שם העסק, מאתרים את תוצאת ה"גוגל מפות" של העסק ונותנים איזה מילה טובה וכמה כוכבים. למה? כי גם אתם כאלה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here