איך לצלוח 40 שבועות הריון בלי להשתגע

0
2711
איך לצלוח 40 שבועות הריון בלי להשתגע

אז החלטתם להביא ילד לעולם, והופ אתם בהריון. מאוד פשוט יהיה לבעל להגיד לכולם "אנחנו בהריון", אבל בסופו של דבר זה הרחם שלך שמחזיק יצור קטנטן במשך כ-40 שבועות הריון, ומדובר בתקופה לא מאוד קלה. אז למה כדאי לצפות ואיך אפשר לעבור את התקופה הזאת בצורה הכי אופטימאלית?

קודם כל זה הזמן להפסיק לעשן ולשתות ולהתחיל בתזונה בריאה. מעבר לשינויים שאת צריכה להתחיל לאמץ באורח החיים חשוב לא פחות להבין מה הולך להתרחש בגופך כאשר לעתים קל יותר לחלק שבועות הריון לשלושה טרימסטרים ולהבין את המאפיינים והתופעות האופייניות של כל טרימסטר.

כל אישה חווה היריון בצורה שונה ולכן לא תמיד מה שתרגיש אחת תרגיש גם האחרת ולעתים אישה אחת תסבול מבחילות והקאות במשך כל ההיריון, אחרת רק בתחילתו והשלישית כלל לא תחוש בתופעות אלה. על כל מקרה, תופעות כמו בחילות, הקאות, צרבות, בצקות ונפיחות, עייפות וחולשה מאפיינות בדרך כלל את הטרימסטר הראשון. אין ממה לחשוש ומרבית הפעמים התופעות הללו עוברות לאחר כ-12 שבועות הריון ראשונים.

בשליש השני של ההיריון סביר להניח שכבר תוכלי להרגיש את התינוק הקטן בועט וזז, ובשליש האחרון כבר תגדל לך בטן הריונית מכובדת. הקפידי על תזונה נכונה, הפסיקי לעשן ואל תחששי מהשינויים הפיזיולוגיים וההורמונאליים! זכרי שעוד כמה שבועות הריון ובסופם יגיע הרגע המיוחל בו תחזיקי את היצור הקטן והחמוד הזה ותביני למה היה שווה כל המאמץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here