האירוע מתקרב, איפה חוגגים?

0
182
champagne-5841288_1920

אירוע בר מצווה הוא אחד מהאירועים המשמעותיים בחייו של בינכם. לכן, באירוע כזה יש להשקיע כמה שיותר כדי להפוך את החוויה המיוחדת הזו לאירוע בלתי נשכח. רצוי לבחור אולם שיתאים למאורע ויספק אירוע מהחלומות. אז אם חיפשתם אולם לבר מצווה, ותרצו שילדכם יהיה כבן מלוכה לערב אחד, הגעתם למקום הנכון. ב" EVE" אנחנו מעניקים שירות משובח מאין כמוהו, משנת 2005, הכולל ציוד סאונד ותאורה מתקדמים, די ג'י מוביל, מקרנים למצגת, הסעות הלוך ושוב לחוגגים הצעירים, עיצוב ותפאורה המותאמים לחוגגים באופן אישי, בלונים וזיקוקים, מלצרים אשר ישירו עבור החוגגים, תפריט שף מגוון, ושלל אטרקציות מרהיבות ושוות לב. מעבר להסעות עבור הילדים במידת הצורך, המיקום המרכזי והחניון הצמוד לו, מאפשרים נוחות הגעה לכל דרך בה תבחרו להגיע. עם כל אלו, גם המחירים המוצעים לכם נגישים וכוללים בתוכם את כל הנאמר, אז אין סיבה לחכות, צרו עימנו קשר ותצאו מאושרים.

מה מיוחד אצלנו באולם?

מופעים של מלצרים מזמרים הם עניין ייחודי, אשר כמעט ולא תמצאו כיום בארץ. מדובר על קונספט מלהיב במיוחד, בו המלצרים שמגישים מזון לשולחנות, הם אלה שגם עולים לבמה, שרים ונותנים הופעה בלתי נשכחת, ולאחריה חוזרים שוב לתת לכם שירות אדיב ומקצועי. המלצרים שלנו שרים ברפרטואר רחב, ובמבחר שפות-אנגלית, עברית, ספרדית, צרפתית, ואיטלקית. זוהי אטרקציה, שיחד עם ההיצע הרחב והמרשים שיש לאולם להציע, יוצרת חוויה עוצרת נשימה, אשר רבים ממשתתפי האירוע ידברו עליה עוד זמן רב לאחר מכן.

יחד עם כל אלו, כמובן שתזכו לחגוג את האירוע שלכם באווירה קסומה, במיקום מרכזי בתל אביב עם חניון צמוד, ציוד טכני משובח, תפריט שף עשיר לכל סוג תזונה, מקרנים, תאורה, הגברה, די ג'י מקצועי, עיצוב והפקה אישית ללא פשרות.

 

אז למה דווקא Eve?

השוק מוצף באולמות אירועים וקשה מאוד לבחור את זה המושלם עבורכם. לנו יש 3 יתרונות משמעותיים שגורמים ללקוחות שלנו לבחור בנו לאירועים שלהם. אנחנו נמצאים במיקום מרכזי בתל אביב (עם חניון צמוד), האולם שלנו מתאים לאירועים קטנים- ויש לנו קונספט ייחודי של מלצרים מזמרים שרוב הסיכויים שלא תמצאו בשום אולם אחר בארץ. שלושת היתרונות האלה, לצד השירות המקצועי שלנו, האוכל הטעים והמגוון, השירותים הטכניים המתקדמים, והאווירה הנעימה והיוקרתית שיש לנו באולם- הפכו אותנו, משנת 2005, לאולם אירועים וותיק ומצליח. כזה שבוחרים בו שוב ושוב, ומצליח להעלות חיוך על פניהם של האורחים מיד כשהם נכנסים לחלל, רוקדים, אוכלים ונהנים משלל אטרקציות מענגות לאורך כל האירוע. מוזמנים ליצור איתנו קשר עם EVE אירועים כבר היום באתר או במספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099.  לשמוע עוד על המקום, ואנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה. Eve – אולם אירועים ייחודי אשר ישמח להפוך את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here