איך מארגנים ארוחה לעובדים עם מגשי אירוח של מונייר?

0
362
קרדיט: קייטרינג מונייר

ישנן דרכים שונות כיצד אנחנו יכולים לצ'פר את העובדים שלנו במהלך שנת עבודה. אנו יכולים לקחת אותם לסרט או הצגה, לארגן להם הופעה או טיול, לתת להם בונוס או מתנה יפה. ניתן למצוא אינספור דרכים כיצד לצ'פר אותם על עבודתם הקשה והנאמנות שלהם לבית העסק.

אחת הדרכים הפופולאריות לעשות זאת היא באמצעות ארגון ארוחה בשעת העבודה על חשבון בית העסק. ישנן חברות הנוהגות לארגן ארוחות כאלה פעם בשבוע או פעם בחודש, בשביל לגרום לעובדים להרגיש חלק ממקום העבודה, להזדהות איתו, וכן שהעסק מכיר ומעריך את העבודה הקשה שהם עושים. מעבר לכך, זה מגביר את הרצון של העובדים להמשיך ולהשתייך למקום ולעשות את העבודה שלו בצורה הטובה ביותר.

מי שרוצה לארגן ארוחת טובה לעובדים יכול להיעזר בקייטרינג מונייר לשם כך. מונייר מספקת מגשי אירוח שונים ומגוונים, אשר יכולים להתאים לסוגים שונים של ארוחות: ארוחות בוקר, צהריים, ברנאץ', ערב או כל סוג אחר של ארוחה. זה נכון לגבי ארוחות מיוחדות לעובדים או לצרכים עסקיים אחרים. הצוות של מונייר מתמחה בארגון והפקה של תפריט מתאים עם המנות הרלוונטיות על פי דרישת הלקוח.

מה תוכלו לקבל מקייטרינג מונייר?

קייטרינג מונייר, כאמור, מציעה לכם תפריט עשיר הכולל מגשי אירוח מגוונים. בין היתר, מונייר מציעה מגשי אירוח הכוללים סלטים מסוגים שונים, כולל סלטים אישיים לכל עובד, מגשי גבינות, סלמון, עלי גפן ועוד שלל סלטים מגוונים.

לחלק השני של הארוחה, אפשר להזמין מגוון כריכים ומאפים מלוחים, כולל מיני פיצות, קוראסונים, ברוסקטות, לחמים מסוגים שונים ומטבלים. כמו כן, אפשר להזמין מיני לזניות, מיני פיתות עם פלאפלים, מיני קישים ועוד.

לסיום הארוחה, אפשר להזמין שלל מאפים מתוקים, קינוחים כגון פחזניות, מיני פיננסייר,  גביעי מוס, מיני דואנטס ועוד מגוון רחב של מנות מתוקות שונות. כמו כן אפשר להזמין מגשים עם פירות, כולל כוסות סלטי פירות אישיים לכל עובד.

חשוב לציין, אפשר להודיע מראש לצוות מונייר שיש צורך במנות טבעוניות וכן במנות שאינן כוללות קמחים. בנוסף, אם מעוניינים, אפשר להזמין מגשים המתאימים לראש השנה וכן לחגים אחרים.

איך מזמינים שירות בצורה נכונה?

בשביל שהצוות של קייטרינג מונייר ידע לארגן ארוחה לעובדים בצורה נכונה, יש לדעת מראש כמה אנשים אמורים להשתתף בארוחה, מתי היא אמורה להיערך וכמובן איך רוצים לבנות את התפריט עבורה בצורה חכמה.

מעבר לכך, צריך להחליט מתי רוצים לקבל את המגשים על מנת שיהיה ניתן לסדר אותם במקום בו אמורה להיערך הארוחה. אפשר שצוות מונייר ידאג לעשות זאת ואפשר שמי מטעם העסק ידע לארגן את המגשים בצורה מסודרת במקום בו מבקשים לערוך את הארוחה לעובדים, באופן שיתאים לאירוע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here