בהריון ? חוששות מהקורונה ? כל התשובות לכל השאלות במפגש זום שמארגן בית החולים הצרפתי בנצרת

0
1074
קרדיט: Pixabay

עבור זוגות רבים תקופת הקורונה מהווה צומת דרכים: אלו המתכננים להרחיב את התא המשפחתי נוטים להתבלט רבות האם זהו זמן מתאים להריון, ואלו שכבר בחרו "להתרחב" אינם בטוחים כיצד יעבור ההריון וכיצד תעבור  הלידה בזמן מגפת הקורונה.

כשזהו המצב הנוכחי בבתי החולים. מחד גיסא, המשבר מתמשך כבר מעל לשנה ואינו צפוי להסתיים בקרוב, מאידך גיסא, התקשורת מדווחת לא פעם על עומס בבתי החולים ועל הסבתם של מחלקות ועובדים רבים למחלקות קורונה עולות בקרב כולנו התלבטויות רבות, התלבטויות אלו מעלות שאלות רבות בקרב נשים בהריון ובני זוגם, שלא תמיד מוצאים מי שיענה עליהן.

על מנת לענות על שאלות אלו ואחרות , מחלקת נשים ויולדות בבית החולים הצרפתי בנצרת   מזמינה את הזוגות לאירוע מקוון, שמטרתו להשיב לקהל המתעניינים בתשובות לכלל השאלות המטרידות בנושא. באירוע ייטלו חלק ד"ר איאד ג'השאן, מנהל מח' נשים ויולדות בביה"ח והמיילדת וויויאן נג'ים, אחראית חדרי הלידה.

השניים יספרו על מחלקת היולדות בבית החולים ולאחר מכן יתנו  מענה לשאלות החיות שישאלו הצופים בשידור.

המטרה היה ליצור שיח פתוח שינגיש להורים שבדרך המתלבטים את כלל המידע, ויאפשר ייעוץ בלתי תלוי עם אנשי מקצוע גם בימים בהם קיימות מגבלות והיציאה מהבית היא לצרכים הכרחיים בלבד. מוזמנים להצטרף לשידור החי ביום שלישי, ה-16.2 בעמוד הפייסבוק "בית החולים הצרפתי – חוויה משלימה לתהליך הלידה שלך"

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here