ניתוח הגדלת חזה

0
631
ניתוח הגדלת חזה
קרדיט: שאווטרסטוק \בוסט מדיה

מראה החזה יכול להשפיע באופן משמעותי על הבטחון העצמי של כל אישה, כאשר חלומן של נשים רבות הוא חזה גדול ועומד.

ניתוח הגדלת חזה מיועד לנשים שמעוניינות להגדיל את השדיים הטבעיים שלהן, או לשפץ ולשדרג מראה של חזה שנותח בעבר.

התאמת שיטת הטיפול וכן בחירת הגודל של החזה – היא חשובה ביותר לצורך השגת פרופורציות נכונות של הגוף וקבלת מראה סופי משביע רצון. ד"ר אבנר בן שושן הינו מומחה בפלסטיקה ומבצע מזה שנים ניתוחי חזה לסוגיהם ומגוון רחב של טיפולים אסתטיים, לגברים ולנשים.

למי מומלץ לעבור ניתוח הגדלת חזה?

ישנן שתי סיבות עיקריות, שמניעות נשים לקליניקה לצורך ניתוח הגדלה חזה, ביניהן:

  1. חזה טבעי קטן במיוחד – נשים בוגרות שכבר סיימו את ההתפתחות שלהן, שאינן מעוניינות להישאר עם החזה הקטן שעמו נולדו ורוצות להוסיף לו נפח.
  2. חזה מנותח קטן – נשים שלא מרוצות מתוצאות של ניתוחים פלסטיים שעשו בעבר, כיוון שכעת הן מעדיפות שיהיה להן חזה גדול יותר.

ההעדפה בנוגע לגודל החזה בסיום תהליך ההגדלה, יכולה כמובן להשתנות בין אישה לאישה וגם המבנה המועדף הוא מאוד אינדבדואלי. ישנן כמה דרכים להגדיל את החזה בניתוח, כאשר כל אחת מהשיטות שונה הן מבחינת התהליך עצמו והן מבחינת התוצאה הסופית שניתן להגיע אליה.

באילו דרכים ניתן להגדיל את החזה בקליניקה?

הכנסת שתלים – הניתוח הוותיק והמועדף על מרבית הנשים

ניתוח שבו מוכנסים שתלי סיליקון אל החזה. שיטה זו היא וותיקה ובטוחה וגם התעדכנה עם השנים, כאשר כיום השתלים נחשבים לבטוחים לשימוש וניתן ליהנות מתוצאות הניתוח עד עשר שנים, בהן החזה אמור להיראות זקוף ועומד ללא שינויים משמעותיים.

עם זאת, ניתוח הגדלת חזה עם שתלים עדיין מרתיע בעיניי נשים מסוימות, שמעדיפות את השיטה הפחות פולשנית, שהיא הזרקת שומן עצמי.

הזרקת שומן עצמי

בשיטה זו נשאבים תאי שומן ממצבורי שומן אצל אותה אישה – לרוב, מאיזור הירכיים – עוברים עיבוד ומוזרקים אל החזה. התוצאה היא טבעית הן בהיבט הויזואלי והן מבחינת מגע, שהוא עדין ורך יותר לעומת שתלי סיליקון.

החיסרון בשיטה זו, הוא שלא ניתן לדייק בגודל הסופי של החזה בסיום ההליך, כיוון שבהיותו של החומר המוזרק טבעי – הוא גם נספג בגחלקו בגוף המנותחת.

מסיבה זו, ניתן למצוא נשים שבוחרות להגיע פעם נוספת לקליניקה, על מנת לבצע את התהליך שוב, עד לקבלת תוצאה משביעת רצון.

שילוב בין שתלים לשומן עצמי

שיטה נוספת ושלישית של ניתוח הגדלת חזה, למעשה משלבת בין השתיים האחרות – גם הכנסת שתלים, לקבלת מראה עגול במרכז השד וגם הזרקת שומן, לעיצוב הסופי של החזה. בכל מקרה, רק התייעצות עם רופא מומחה בפלסטיקה יכולה לסייע למטופלת לקבל את ההחלטה הנבונה והמתאימה לה ביותר.

ניתוח הגדלת חזה עם שתל – איך יודעים אם צריך להחליף את השתלים?

השתלים שמקובל להשתמש בהם בניתוחים להגדלה של החזה, הם שתלי סיליקון שאורך החיים שלהם הוא עד עשר שנים.

למרות זאת, במקרה של כאב יוצא דופן, של התגבשות חלק מהשד והופעת גרד או כל תחושה בלתי נעימה אחרת, מוטב להגיע לייעוץ אצל מומחה לפלסטיקה ולהבין האם הגורם לאי הנוחות או הכאב, הוא השתל בשד. במקרה שכן וגם אם לא חלפו עשר שנים, כדאי לבצע ניתוח להחלפת השתלים ולקבלת מראה אופטימלי של השדיים.

רופא פלסטי מקצועי ומיומן שיסייע לך להיראות בדיוק כמו שחלמת

ד"ר אבנר בן שושן הוא רופא מנוסה בתחום הפלסטיקה וחבר באגודה הישראלית לכירורגיה פלסטית, שצבר שעות רבות של ניסיון בניתוחים אסתטיים מגוונים. מעוניינת לשמוע עוד על ניתוח הגדלת חזה? התקשרי עוד היום לקליניקה בטלפון 072-3304932.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here