עמותת שניר משיקה מיזם ייעודי "בשביל האימהות" בשיתוף פעולה מקצועי עם פורטל mamy

0
197
צילום: קנבה

יעניק לנשות העוטף מהדרום ומהצפון למילואימניקיות, לנשות מילואימניקים אוזן קשבת וכתף תומכת בתחומי היריון, לידה והורות. וזאת על בסיס התנדבותי

עמותת שניר, משיקה מיזם התנדבותי ופלטפורמה ייחודית וייעודית לטובת האימהות בשיתוף פורטל mamy – "בשביל האימהות" שיתן מענה ואוזן קשבת לנשות העוטף מהדרום ומהצפון למילואימניקיות, לנשות מילואימניקים בתחומים נשיים כמו היריון, לידה, הורות ועוד.
לצורך כך הקימה העמותה קבוצת וואטס אפ של נשות מקצוע מתנדבות אשר יעניקו מענה מקצועי לפי הצורך לטובת האימהות המבקשות שירותים שונים בנושאים אלו.
ד"ר יהודית רובינשטיין – מנכ"לית עמותת שניר: "מיזם ייחודי זה נולד מתוך מחשבה על האימהות הזקוקות לתמיכה ולסיוע בתחומים מגוונים החל ביועצות שינה, יועצות הנקה, דולות, תהליך ההכנה ללידה ועוד. לדבריה: "ישנן אימהות ונשים הריוניות רבות, שנמצאות כעת לבד כיוון שהבעל גויס למילואים ולכן הן זקוקות לעזרה, לכתף תומכת ולאוזן קשבת."
באמצעות קבוצת וואטס אפ זו, כל אחת מהנשים האלו תוכל לכתוב ולהסביר מה בדיוק הצורך שלה, היכן היא מתגוררת כרגע בארץ ומידע רלוונטי נוסף. באמצעות הנתונים שיתקבלו, המתנדבות תבצענה את ההתאמה המיטבית ואת החיבור עם איש/ת המקצוע המתאים לכל צורך והוא יהיה בקשר ישיר עם כל אחת מהנשים שתיצורנה קשר עם המוקד.
לדוגמה: אישה הריונית הזקוקה לדולה שתלווה אותה במהלך הלידה, או אישה שבעלה מגויס ולכן הוא לא יכול להיות איתה בלידה – עם כל אחת מהן תתבצע היכרות מעמיקה לפני הלידה עצמה, והן תקבלנה תמיכה טלפונית וברגע הלידה הדולה תגיע עם ההריונית לבית היולדות. או לחלופין אימא המתקשה בהנקה בגלל הסטרס וכד', תקבל ייעוץ אישי טלפוני או בפגישה אישית וזאת כדי שהיא תצליח להניק ברוגע ובקלות.
לדברי ניקול קלינגר – מנהלת ועורכת פורטל mamy: "מלחמת חרבות ברזל הותירה נשים רבות בהיריון ואימהות לקטנטנים בעורף ללא תמיכה. כמו לדוגמה: נשים שאיבדו בעל או נשים שהבעל מגויס תקופה ארוכה. כמו כן מילואימניקיות שנמצאות שעות רבות בצבא ולא מוצאות זמן לעצמן ולהשקיע בחשיבה על ההיריון החשוב שלהן.
כדי לסייע לכל הנשים האלה יזמנו פורטל mamy בשיתוף עם עמותת שניר מערך של נשות מקצוע מתנדבות מתחום ההיריון וההורות, הן יתנו מענה לכל הצרכים הנדרשים וכך יקלו על האימהות ועל ההריוניות בתקופה מאתגרת זו.

צילום: קנבה
צילום: יחצ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here