אטרקציות רב גילאיות לכל המשפחה

0
543
אטרקציות רב גילאיות לכל המשפחה
קרדיט תמונה FREEPIK

השבת הגיעה ואתם מחפשים לדעת מה עושים בשבת ? אתם רוצים להנות כמו שצריך בחופש השבועי שלכם ואתם מעוניינים שכל המשפחה תשתתף. במשפחה שלכם יש ילדים גדולים שיש עבורם מגוון רחב של אטרקציות ויש גם ילדים קטנים. הדילמה היא תמיד תהיה בשאלה: איך למצוא אטרקציות שיתאימו לכל המשפחה. הלכנו לבדוק עם פורטל קרמל האם קיימות אטרקציות שגם הקטנים בחבורה יוכלו להנות מהן. וזה מה שמצאנו.

קטיף – פעילות לכל המשפחה

אחת הפעילויות הכי משפחתיות ויפות היא קטיף. כאשר מדובר בדובדבנים, פטל או קטיף תותים גם הקטנים שבחבורה יהנו לקטוף ואף לאכול בזמן הקטיף. זו פעילות משפחתית, רב גילאית שממש כדאי להתנסות בה בכל שנה בעונה הרלוונטית.

להנות מהנוף בטיולי ג'יפים

הצפון הוא אזור מדהים ביופיו והוא מציע מגוון רחב מאוד של טיולים, מסלולים ונופים. מי שמחפש אטרקציות בצפון , ודאי ישמח לגלות את טיולי הג'יפים. מדובר בטיולים מלאי אדרנלין שמשלבים את ההנאה מהטבע שסובב את האזור. בטיולים אלו נהוג לעצור באמצע הטיול לקפה, ללמוד על הנוף שרואים ולהכיר את הסביבה בצורה טובה יותר. האם טיולי ג'יפים זהו טיול לכל המשפחה? בהחלט! אפילו הקטנים שבחבורה יוכלו לשבת ברכב עם כיסא בטיחות ולהנות מהטיול. 

פעילות מים – קיאקים בירדן

קיאקים בירדן זו אחת הפעילויות היותר נחמדות שיש בקיץ חם ולח. ניתן לעלות על קיאק זוגי או קיאק משפחתי ויחד לצלוח בחתירה קלילה חלק קטן מנהר הירדן הקריר והנעים. מדובר על פעילות נהדרת עבור משפחות וילדים מאוד נהנים ממנה. באמצע הטיול ניתן לעצור על גדת הירדן, לשבת לפיקניק ולאחר מכן להמשיך את החתירה. זהו טיול למשך שעה וחצי ומעלה ויש משפחות שמבלות את היום אפילו חצי יום. 

פארק חבלים או קירות טיפוס

הילדים שלכם אוהבים אתגר? הם אוהבים גם לטפס? מצוין! אחת האטרקציות המשפחתיות היא טיפוס על קירות או טיפוס על חבלים בפארק חבלים. לרוב במתחמים אלו דואגים לקירות טיפוס וטיפוס חבלים לפי רמות וניתן להתאים את הטיפוס לפי גיל הילד. 

איך לשלב את כל האטרקציות מבלי לשבור את הכיס? 

הורים רבים רוצים להנות עם הילדים באטרקציות השונות, אך מוותרים פעמים רבות בשל העלויות הגבוהות עבור כל המשפחה. הדרך הטובה להנות מכל האטרקציות היא למצוא קופונים והנחות עבורם. במקום שתתחילו לחפש הנחות ושוברים בכל מיני מקומות, כדאי לדעת כי פורטל קרמל בעולם השוברים מאפשר לכם להנות ממגוון שוברים וקופונים עד 50% לאטרקציות השונות. כל אחד יכול להצטרף לאתר ובלחיצת כפתור אחת למצוא את השובר שמתאים עבורו. בצורה כזו אתם יכולים להנות ממגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה ומבלי לשבור את הכיס או לוותר על פעילויות נהדרות שניתן לעשות עם הילדים בחופש הגדול או בחופשות של החגים.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here