סדנת צחוק לאירוע מושלם

0
376
סדנת צחוק לאירוע מושלם
קרדיט pixabay

מתכננת אירוע נשים? חשבת על האפשרות לערוך סדנת צחוק? אם תשובתך חלקית – המשיכי לקרוא. מדובר למעשה בסדנה המספקת לנשות האירוע חוויה חד פעמית המלווה בשמחה וצחוק מתגלגל ממנו אי אפשר לברוח.

הנה נתון מעניין המגיע ממכון מחקר אמריקאי מוביל – מחקרים קליניים הראוכי צחוק מחזק את המערכת החיסונית ומסייע בהפחתת כאבים פיזיים. עוד הראה המחקר כי צחוק אף מסייע לחולים הסובלים ממחלות בדרכי הנשימה. 

סדנת צחוק – הדרך לאירוע המושלם

מה עוד לא נאמר על חשיבותו של הצחוק; הוא משחרר, מרפא, מחבר בין תרבויות, מרגיע ולמעשה – נראה שאנחנו יכולים להמשיך ולפרט רשימה אינסופית, אך אז יהיה לנו קשה להגיע לעניין לשמו התכנסנו. ובחזרה לסדנת הצחוק שלנו.

אם את מתלבטת בין מספר הפעלות שונות לשילוב באירוע המתוכנן – אנו לחלוטין ממליצים לך לשקול את האופציה הזו ברצינות, או בצחוק. 

ההפעלה מתאימה למגוון רחב של אירועים, ובינם כמובן שגם מסיבות רווקות, מסיבות גיבוש ולמעשה – כל אירוע שעולה ברוחך. פעילות במסגרת סדנת צחוק כוללת משחקים יצירתיים ומשחררים, אשר יוציאו חיוך גם מהקהל הקשה והעצור ביותר.

ישנן כל כך הרבה סיבות לצחוק, הנה כמה מהן; כבר מזמן שלא עשית את זה, וכן שמפחית מתח ומשחרר ולו במעט מטרדות החיים (ילדים, בישולים, עבודה, סביבת עבודה לחוצה ועוד ועוד). רוצה עוד שכנוע אחרון? בסדנת צחוק כל משתתפת יורדת בממוצע כ-250 קלוריות. זהו, זה כבר שווה!

צחוק מחזק את המערכת החיסונית

אפקטיביות המערכת החיסונית שלנו דועכת עם השנים, זאת מסיבות שונות ובעיקרן לחץ גובר שאנו חווים בחיי היום -יום. כיום העובדה שצחוק משפר את המערכת החיסונית כבר מגובה במחקרים מדעיים.

כך שלמעשה החשבון פשוט; צוחקים פחות – בריאים פחות. לצחוק תכונות מרפא של ממש ונחשב כאחראי להגדלת כמות הנוגדנים בגוף. הרשי לעצמך להתגלגל מצחוק ללא חשבון, תני לעצמי את החופש להיות ילדה בשנית – גם אם לרגע קטן. אנו בטוחים שלא תוכלי להפסיק!

סדנת צחוק מתנהלת באווירה רגועה, מוקפת מחצלות, כריות ואביזרים נעימים נוספים. כך, אט אט ולאחר הכרות קצרה בין כל המשתתפות, ממש ניתן להרגיש את האווירה נפתחת ונהיית קלילה יותר. מכאן, ועד לצחוק מתגלגל ומדבק שעובר בין כולן – המרחק קצר. 

מתלבטת? נשמח לסייע!

באתר "שמח לנשים" את מוזמנת לעיין מבין מגוון רחב של מפעילות סדנאות צחוק מגובות בחוות דעת של לקוחות אמתיות. למידע, פרטים נוספים וקבלת הצעת מחיראטרקטיבית – היכנסי לאתרנו. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here