כל היתרונות של פילינג טבעוני

0
950
כל היתרונות של פילינג טבעוני
קרדיט FREEPIK

בשנים האחרונות עובר עולם הקוסמטיקה מהפכה, ההולכת לכיוון של מוצרים טבעיים ללא חומרים כימיים העלולים להזיק לעור. כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של שיטות פילינג, חלקן כימיות וחזקות הנעשות אצלן קוסמטיקאיות וחלקן מבוססות על תכשירים לשימוש ביתי, וכאמור הכיוון הולך לטבעי. במאמר הבא נסקור את היתרונות של פילינג טבעוני, בעיקר זה המבוסס על שיבולת שועל.

כמה מילים על פילינג

המטרה של פילינג היא לשפר את מראה עור הפנים ולהצעיר אותו, על ידי הסרה של תאים מתים, שיפור הגוון וחשיפה של העור היותר חלק. כידוע, עם השנים העור מאבד מהמראה החלק, הבריא והיפה שלו, בעדו צובר עליו תאים מתים בכמויות הולכות וגדלות. בפיליניג חומצות המסייעות להסיר את התאים המתים והישנים, דבר משיב לעור מראה יותר זוהר ורענן. כמו כן, הפילינג מסייע לבריאות העור ולמראה צעיר על ידי תחלופה של תאים, משפר את המרקם שלו, ולעיתים גם משפר את המראה של פצעי אקנה, קמטוטים דקים ודלקות. 

עם זאת, בעיקר בפילינג המבוסס על מרכיבים כימיים קיים סיכון להיווצרות של אדמומיות, יובש, זיהומים וגירויים של עור הפנים. לכן, בכל מקרה אם בוחרים לעשות פילינג כימי יש להתייעץ עם קוסמטיקאית שתאבחן את עור הפנים, תמליץ על השיטה והחומצה הטובה ביותר עבורכן, וגם על תדירות הטיפול. מאידך, ההמלצה היא בדרך כלל לתמוך בפילינג של הקוסמטיקאית ביחד עם פילינג ביתי, המבוצע בתדירות יחסית גבוהה, ולכן חשוב שיהיה זה מוצר עדין שאינו יוצר נזקים לעור. כאן נכנס לתמונה הפילינג הטבעוני.

היתרונות פילינג טבעוני שיבולת שועל

יתרון משמעותי של פילינג טבעוני, כמו פילינג שיבולת שועל, הוא שמצד אחד מדובר באבקה פעילה, התורמת להסרה של תאים מתים, ליטוש העור והחלקתו, ומצד שני היא ידידותית לשימוש יומיומי. האבקה שתורמת גם לחיזוק מחסום הלחות של העור, יכולה להתבסס למשל על שיבולת שועל, חלב קוקוס ותמציות בוטניות, שהינן עשירות בחומצה סליצילית ובחומצות פירות, שתפקידן לפרק את הקשרים שבין התאים המתים והישנים לבין העור. עם נוסחא טבעונית של תכשירים קטנים מאוד הסיכונים לתופעות הלוואי הנפוצות של אדמומיות ויובש, והיא מעניקה לעור מרקם וגוון אחידים יותר. בנוסף, במידה והנוסחא כוללת גם חומצה היאלורונית ומגנזיום, מתקבל אפקט של חיזוק מחסום הלחות של העור, מה שנותן מראה יותר בריא וחי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here