מתנות מודפסות לכל מטרה

0
1223
מתנות מודפסות לכל מטרה

לקראת אירועים רשמיים שונים, נהוג לחלק במוסדות חינוך ובמקומות עבודה תשורות צנועות ואישיות. בתי דפוס רבים מציעים פתרון נוח, מקורי ומשתלם למתנות מסוג זה וכיום יותר מאי פעם, טווח האפשרויות הוא רחב מאוד. כדי שהמתנה תהיה איכותית ומכבדת, חשוב שנסתייע בשירותי בית דפוס מקצועי, אמין ועם שירות חם ואדיב. 

החגים מתקרבים וכמו בכל שנה שוב מתחילות קבוצות הווטסאפ לרחוש. בין אם מדובר בבית הספר או במקומות עבודה, אנו רוצים להעניק מתנה קטנה לעובדים שלנו, או לתלמידים בבית הספר כדי להעניק תחושה טובה וכדרך לומר "אתם משמעותיים לנו ורצינו לאחל לכם חג שמח". אחת האפשרויות הנוחות והיעילות ביותר כיום לעשות זאת, היא באמצעות שירותי דפוס. טכנולוגיות הדפוס השתכללו משמעותית בשנים האחרונות ומאפשרות להדפיס באיכות גבוהה מאוד קבצים דיגיטליים על כמעט כל חומר. כך, כל שיהיה עלינו לעשות הוא רק לשלוח טקסט ותמונות לבית הדפוס ולקבל מתנה מודפסת עם נגיעה אישית. דפוס צילום ראשון מאפשר לך להזמין כובעים, תיקים, חולצות, לוח שנה מעוצב ומגוון פריטים אחרים בהתאמה אישית.

פתרונות לכל אירוע ולכל גיל

בין אם מדובר בקבוצת הורים המחפשת מתנה לגננת לסוף שנה, תלמידי כיתה י"ב הנפרדים מצוות המורים או בעל עסק המחפש דרך להעניק שי קטן עם הקדשה לעובדים לכבוד החג, המגוון הרחב הממתין לך דרך דפוס צילום ראשון מבטיח כי יימצא עבורך הפתרון האידיאלי. 

הלכת על תמונה מודפסת על קנבס? יומן מהודר? חוברות צביעה? כל אחד מהמוצרים המודפסים הזמינים לך דרכנו זמין בהתאמה אישית גבוהה ומאפשר לך לשלב תמונות אישיות, טקסט הקדשה וכל אלמנט אחר כדי לתת למתנה שלך מגע אישי או מיתוג לקידום העסק.

טכנולוגיות הדפסה וחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר

אנו מציבים את האיכות, האמינות וההשקעה במוצר בכל היבט של העבודה ודואגים להתעדכן באופן קבוע במגמות החדשניות ביותר בתחום. תהליך למידה מתמשך זה מאפשר לנו להעניק לך את פתרונות באיכות גבוהה ולך ליהנות ממתנות משמחות, מרגשות ועם ערך מוסף. הגיע הזמן לרכוש מתנות לצוות? חיפשת כבר זמן רב דרך להיפרד מהתלמידים? ממתנות מודפסות ועד הזמנת כרטיס ביקור, אנו מציעים שירותים רבים ומגוונים. כדי ללמוד על שירותים ומוצרים נוספים הזמינים לך דרך דפוס צילום ראשון, אנו מזמינים אותך להתקשר עוד היום למספר 052-8584440. אחד מאנשי הצוות שלנו יענה לך בהקדם וייתן לך את כל המידע הנדרש כדי לבצע הזמנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here