ארגון 'ילדותא' הפועל למען שינוי חברתי-חינוכי בגיל הרך מציג: שתי ערכות עבודה DIY להתמודדות של צוותי החינוך עם אתגרי

0
87
צילום : אסף גד גון

המצב: יוצאים לפיקניק-חוזרים לאיזון ווליום – מעלים את האנרגיות של צוות הגן.

ארגון 'ילדותא' הפועל למען שינוי חברתי-חינוכי בגיל הרך, פיתח ערכות עבודה שנועדו לתת מענה למטות וצוותי החינוך וההוראה בתקופה המאתגרת בה אנחנו נמצאים, בתוך מצבי המשבר והשינויים המורכבים סביבנו.
אסף גד גון, שותף מייסד מומחה בגיל הרך והאחראי על פיתוח הערכות : "הגיל הרך, ילדים, הורים וצוותים חינוכיים, נמצאים בימים אלה במציאות מורכבת של מלחמה, נשות החינוך המלוות ועוטפות את הילדים זקוקות לכלים פשוטים, שיקלו על תהליכי הניהול, התיכנון ועבודת הצוות. אנו מכירים בצורך בכלים חדשניים, במעט חיוך וצחוק בימים אלו. לכן, פיתחנו את הערכות עם תשומת לב רבה למקום בו נמצאת מערכת החינוך כרגע.
ערכות התכנון הינן כלי עבודה חשוב המאפשר לצוותי החינוך לעשות תהליכי תכנון מערכות, התמודדות עם שינויים ולייצר שגרה חדשה בתוך המציאות המשתנה גאוגרפית, רגשית ומקצועית.
הערכות עוזרות בהתמודדות של הצוותים עם אתגרים שונים מחיי הגן, הן בשימוש מיידי במסגרות החירום שנוצרו עבור הרשויות שנפגעו מהמלחמה והן בהמשך, עם חזרתם, במהרה ליישוביהם.
שתי הערכות משמשות כערכת כלים מקיפה, המספקת אפשרות להוריד את השיח על התיכנון ועבודת הצוות לקרקע, לפעולות ויוזמות, הערכות מגיעות עם מפגש זום עם צוות ילדותא המאפשר הבנת האפשרויות השונות לשימוש בהן. ברמת מטה, גן ואף הילדים. הערכות מעצימות את צוותי החינוך ועוזרות לפתח סביבה תומכת התורמת ללמידה וצמיחה.
טווחי מחירים: 85-140 ₪ (לא כולל דמי שליחות).

צילום : אסף גד גון
צילום : אסף גד גון
צילום : אסף גד גון

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here