כלי אוכל וצעצועים במיוחד לקטנטנים שלכם

0
1380
כלי אוכל וצעצועים במיוחד לקטנטנים שלכם
קרדיט FREEPIK

אין דבר משמח יותר מלראות את הקטנים המתוקים מתפתחים ומתקדמים. אנחנו יכולים לעזור להם לעבור את התקופה הבוסרית היפהפייה הזו עם שפע של מוצרים שמתאימים להם. כלי אוכל וצעצועים אשר מתאימים במיוחד לילדים הקטנטנים הם מה שכל הורה זקוק לו כדי להעניק לבנו או לבתו את הילדות המופלאה ביותר. ואם מתחילים לחקור מגלים עולם ומלואו.

לומדים לאכול בסכין ומזלג

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם רוצים להקנות לילדים שלכם הוא אכילה נכונה בסכין ומזלג. סכו"ם במיוחד לילדים מותאם הוא הערכה שאתם זקוקים לה על מנת ללמד את הילדים דבר אחד או שניים על נימוסי שולחן. מדובר בסכו"ם בטיחותי לילדים, איכותי ועשוי מנירוסטה. כמו כן, זהו סכו"ם המעוצב לילדים במיוחד עם ידיות מעוצבות ואפילו ציורים ודמויות. בזכות סט שלם של סכינים, מזלגות וכפות הילדים ילמדו לאכול בקלות רבה יותר.

לצד הסכו"ם כדאי להכיר כלי אוכל אחרים המיועדים לילדים. דוגמה טובה לכלים אלה היא כוסות המיועדות לילדים, עם עיצובים מיוחדים וגם מכסה המיועד למנוע מהנוזלים להישפך. הכוסות עשויות מחומרים ידידותיים לסביבה כמו סיליקון והן בלתי שבירות. ניתן להתרשם ממגוון רחב של עיצובים דוגמת נקודות פולקה, פילונים, כוסות צבעוניות ועוד. אם כבר קונים סכינים ומזלגות מעוצבים, כדאי להתאים אליהם גם צלחות. יש צלחות מלבניות צבעוניות המתאימות למאכלים שונים, בעוד צלחות אחרות מיוצרות בדמויות של פילונים, תנינים או ג'ירפות. לצד הכלים האלה, קיימים גם כלים שונים דוגמת קערות, קופסאות אוכל, סינרים ועוד. 

לא סתם צעצועים, צעצועים מוזיקליים

לצד הסכו"ם המותאם לילדים, אתם רוצים לפנק את הקטנטנים בצעצועים מכל הסוגים, צעצועים שאולי לא היו לכם בילדות. אבל גם בבחירת צעצועים כדאי לרכוש צעצועי התפתחות מוזיקליים שיגרו את החושים של הילדים ויפתחו אותם מבחינה שמיעתית. קבלו דוגמאות לכמה צעצועים מוזיקליים שלא כדאי להחמיץ:

אוניברסיטה לתינוק.

כן, כן הקטן אולי נולד רק לפני מספר חודשים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לשלוח אותו כבר לאוניברסיטה. אוניברסיטה לתינוק היא ערכה מיוחדת הכוללת משטח רך לשכיה וצעצועים מנגנים. התינוק יכול לשכב לו בהנאה ולהקשיב לקולות וצלילים המלווים בדמויות של בעלי חיים ידידותיים. 

סט להתפתחות המוטורית של התינוק.

סט שלם שנועד לפתח את התינוק המורכב מפריטים כמו רעשנים שמפיקים גירויים עבור התינוק. 

מובייל מלווה במוזיקה.

מובייל מעוצב עם חיות שונות המלווה במוזיקה קלאסית, הוא כל מה שהתינוק צריך. המובייל מגיע עם חיות חמודות ואהובות כמו קרנף, פיל, ג'ירפה או תנין. 

בובת פעילות לחיזוק הבטן.

בובה למישוש ולחיזוק חגורת הכתפיים והבטן בדמות בעל חיים. ניתן לתת לתינוק למשש את הבובה וגם לגרום לה להפיק צלילים שונים. 

רעשן לתינוק בדמות ג'ירפה.

רעשן פרוותי הוא מתנה נהדרת עבור התינוק והפעוט. הרעשן משמיע צלילים ומאפשר לבצע גירוי שמיעתי. זהו אחד הצעצועים הראשונים להתפתחות מוזיקלית שכדאי להכיר.

כלי אוכל וצעצועים לקטנטנים – המתנות הנהדרות ביותר

רבים מתלבטים מה לקנות למשפחה שיש בה תינוק חדש שהצטרף אליה לא מזמן. אם כבר רוצים ללכת על מתנה לתינוק ולפעוט, מומלץ לרכוש מתנה שימושית. לדוגמה, אם אתם דודים שבאים לביקור אחרי תקופה ארוכה שבה לא ראיתם את הרך הנולד, כדאי להביא סט סכו"ם המיועד לפעוטות, כדי ללמד את הילדים לאכול בסכין ומזלג. ואם אתם חברים טובים שרוצים להגיד מזל טוב להורים הטריים, הצעצועים המוזיקליים הם מתנות נהדרות בתור התחלה. כל אחד יכול לבחור את המתנה המתאימה ביותר מבין המגוון הרחב שמוצע לכם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here