השנה שבה חזרנו הביתה, ואנחנו מעצבים אותו מחדש

0
481
קרדיט https://hrscents.co.il/
קרדיט https://hrscents.co.il/

כל בית זקוק לאווירה ובוודאי כאשר אנחנו מבלים בו שעות רבות כל כך, כפי שקורה בשנתיים שבהן הקורונה נמצאת כאן. השעות הרבות בבית מחדדות לנו את ההבדל בין מקומות מעוצבים ומתוכננים כך שנרצה לשהות בהם זמן רב, לבין מה שהבית שלנו הפך להיות. מכאן נובעת המגמה שאנחנו רואים בתקופה זאת של קניות ברשת של פריטים שנועדו לעצב הום סטיילינג שונה ונעים יותר כדי להפוך את בית למקום שהרבה יותר נעים לחיות וגם לעבוד בו. כמו בחברות שמוכרות פריטי הום סטיילינג שונים, גם בחברת HRScents מדווחים על עלייה במכירת פריטי אווירה כמו נרות ריחניים לבית כדי לשפר את המצב לפחות שם.

החשיבות של עיצוב הבית מחדש

בזמנים שבהם אנחנו מבלים רוב שעות היום בעבודה ובאים הביתה רק כדי לנוח ולישון אנחנו לוקחים כמובן מאליו את הנוחות המרושלת מעט שהתרגלנו אליה. אבל כשהבית הופך למוקד העניינים ואנחנו ממעטים לצאת ממנו, אנחנו גם מתחילים לשים לב לכך שהוא כבר לא נראה כמו שחלמנו שיהיה, בעיקר משום שנתנו למובן מאליו לשלוט בחיינו. אין ספק שבגלל זה אנחנו גם רואים יותר רצון לשנות את הבית ולהתאים אותו לצרכים החדשים שלנו, גם משום שכעת יש יותר אנשים שעברו שינוי בחייהם ותפיסת העולם שלהם מעט השתנתה. הבית כבר אינו תחנת שינה אלא תחנת בסיס שממנה נובע הכול. לכן, יש יותר רצון לעצב, להשקיע במה שאפשר, לשפץ מה שרעוע, לצבוע ולתקן ולהוסיף את הטאץ' של איכות חיים בצורת מבשם אוויר חשמלי, סידורי פרחים וצמחייה, יותר אמנות או סדר בחיים.

להרשות לעצמנו את הטוב ביותר

אם אתם מאלה שניצלו את השנה הארוכה בבית כדי לעשות סדר מצאי החפצים ולסדר אותו מחדש, בוודאי גם מצאתם פה ושם חפצים שקשורים לאיכות חיים ולאווירה ששמרתם ליום שבו יהיה לכם חשק לעשות סדר, ילדים יגדלו ויהיה פחות בלגן ופשוט תרשו לעצמכם לחיות בדיוק כמו בבתים שרואים בסרטים ובמגזינים, עם כל מה שנחוץ כדי לשדר יוקרה וסגנון חיים בסטייל. סביר להניח גם שהבנתם שאין סיבה לחכות עם זה אלא לחיות עכשיו ולכן הוצאתם מהאריזות חפצי נוי והרשיתם לעצמכם נרות רומנטיים, מפיץ ריח מקלות ושאר סממנים שמשדרים אווירה לאנשים שיודעים לחיות טוב. HRScents גיוונה משום כך גם את המוצרים שנמכרים לשוק הפרטי בדיוק למטרה זאת, כדי לא להחמיץ את הרגע הנכון לעצב איכות חיים שקורה תמיד עכשיו.

קרדיט https://hrscents.co.il/
קרדיט https://hrscents.co.il/

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here