שלוש סדרות נשיות מומלצות שגם גברים חייבים לראות

0
2833
שלוש סדרות נשיות מומלצות שגם גברים חייבים לראות
מקור PIXABAY

אין ספק שמשבר הקורונה הביא עמו לא מעט חששות ואי ודאות, אבל מצד שני – גם המון זמן פנוי, אותו ניתן לבלות עם המשפחה, החברים וכמובן – בני ובנות הזוג. אם אתם מהזוגות שנהנים מצפייה משותפת בטלוויזיה, דעו שריבים על "במה צופים הערב" הם נחלת העבר. שפע התוכן המעולה המיוצר כיום, מציע שלל סדרות ששני בני הזוג יוכלו להנות במידה שווה מצפייה בהן. לכבוד זה, ריכזנו פה עבורכם שלוש סדרות מומלצות שירתקו אתכם למסך וינעימו את הזמן שלכם יחד. הסדרות הללו אמנם מוגדרות כ-"סדרות נשיות", אבל בינינו, הגדרות הן עניין שהוא לגמרי אובר-רייטד.  

תום יער עושה את ישראל

"תום יער עושה את ישראל" היא סדרה דוקומנטרית בכיכובה של הקומיקאית תום יער. הסדרה עוקבת אחר יער, קומיקאית תל-אביבית אורבנית, אשר מחליטה לצאת למסע בשביל ישראל. בדרך, פוגשת תום מגוון של אנשים שונים ומשונים ועוברת אינספור חוויות שמוציאות אותה לחלוטין מאזור הנוחות שלה – כמו למשל מקלחת במעיינות ושינה במיטת גחלים. מדובר בסדרה מוצלחת במיוחד, אשר לא רק מלאה ברגעים שיגרמו לכם להתפוצץ מצחוק, אלא גם בלא מעט כאלה שיגרמו לכם להרהר ואולי אפילו "לחשב מסלול מחדש". על אף שה-"גיבורה" הראשית של הסדרה היא אישה, יער היא טיפוס שכל אדם יוכל להתחבר אליו ולהזדהות עמו – בעיקר תודות לכנות ולאותנטיות המרעננות שלה.

VEEP

"ויפ" היא אחת הסדרות החביבות על המבקרים שיצאו בעשור האחרון. הסדרה עוקבת אחר דמותה של סלינה מאייר, סגנית הנשיא של ארצות הברית, אשר נאלצת לבלות את מרבית זמנה במשחקים פוליטיים אינפנטיליים למדיי, על מנת להבטיח שתשאיר חותם משמעותי בתפקידה, כאישה בעולם בנשלט עד אותו הרגע, רק על ידי גברים בעמדות כוח. מדובר בקומדיה גסה, נוקבת, צינית וחסרת מעצורים, אשר מתחת לפני השטח, מכילה לא מעט רגעים מבריקים, מצחיקים במיוחד ואפילו משחררים. אין ספק כי מדובר בצפיית חובה לכל המינים. 

סקס והעיר הגדולה

כמעט שאין אדם שלא מכיר את הסדרה "סקס והעיר הגדולה" ואת הדמות הראשית המככבת בה – הלוא היא קארי בראדשו, כותבת מגזינים שמתגוררת בניו יורק וממקדת את תכניה בעיקר בנושא הזוגיות, או ההיעדר שלה, בעיר הגדולה. הסדרה עוקבת אחר חבורה של נשים צעירות – קארי, סמנתה, שרלוט ומירנדה, אשר מתחזקות חברות צמודה ואינטימית, מהסוג האיכותי שקיים, ככל הנראה, בעיקר בסדרות. בין היתר, מלווה הסדרה במונולוגים מכתביה של קארי, בהם היא מעלה תהיות על החיים בכלל ועל נושא הזוגיות בפרט. כפי שמשתמע מהשם שלה – הסדרה מכילה גם לא מעט סצנות סקס לוהטות וחושניות שכנראה גברים לא ממש יתנגדו לראות. על אף שכל הדמויות הראשיות בסדרה הן נשים, לכל אחת מהן חוזקות שונות ותכונות אופי ייחודיות, אליהן יוכל להתחבר כל אדם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here