איזה פעילויות באילת יש במצפה התת ימי

0
1676
איזה פעילויות באילת יש במצפה התת ימי
קרדיט FREEPIK

לכל אורך השנה מציעה אילת פעילויות מגוונות למבקרים בה, חלקן מתאימות יותר לחודשי החורף כמו טיולים רגליים בהרים, וחלקן מתאימות יותר לקיץ או לכל העונות. 

אין ספק כי המצפה התת ימי הוא מהאטרקציות היותר אהובות ומוכרות באילת, אשר שמה יצאה למרחוק הרבה מעבר לגבולות ישראל. אז אם גם אתם מחפשים פעילויות באילת כדאי שתכירו את מה שיש למצפה התת ימי להציע. יש הרבה מה לראות ולעשות.

אז מה עושים במצפה?

הנה סקירה של כמה מתחמים ופעילויות שממתינים לכם במצפה התת ימי:

  1. קודם כל, כדאי לכם להשתתף במשחק המשפחתי שלנו "אתגר המצולות", הכולל חידונים, הפעלות וגם אפשרות לזכות בפרס. לא שחסרות אטרקציות במצפה התת ימי, אבל המשחק החביב נושא ערך לימודי ומוסיף עוד תבלין נחמד לחוויה, שלא לדבר על הסיכוי לזכות.
  2. פעילויות מיוחדות במצפה – באופן קבוע ומדי יום מתקיימות כמה פעילויות מיוחדות במצפה, לכן שווה לבדוק מראש באילו שעות כדאי להיות והיכן. לדוגמא, בשעה 10:30 כדאי להצטרף להסבר והדרכה שמתקיימים במגדל המצפה. בשעה 11:30 ובשעה 15:00 כדאי לצפות בצוללן המאכיל את הכרישים ודגים. בשעה 1:30 מתקיימת האכלה של צבי הים הצעירים, ובשעה 12:30 מאכילים את הצבים הבוגרים.
  3. מגדל המצפה – המגדל העגול של המצפה התת ימי הוא מבנה יוצא דופן ולמעשה היחיד מסוגו בעולם שיורד כל כך עמוק אל מתחת לפני המים. המגדל שוכן בנקודה שנבחרה היטב מבחינת שוניות האלמוגים, המקום בו הן המרהיבות והעשירות ביותר. לכן, חובה לרדת במדרגות המגדל עד לעומק 6 מטרים ולצפות בזמן אמת בחיים המתקיימים בינות לשוניות.
  4. בריכת הצבים – את שעות האכלת הצבים כבר הזכרנו, והן מתקיימות בבריכה גדולה שתמיד פתוחה ונגישה לציבור במרכז מתחם המצפה התת ימי. אלו הם בעלי חיים עדינים וגדולים מאוד, מסקרנים ואהובים, החיים בבריכה שמדמה את התנאים הטבעיים. בשנים האחרונות בקעו בבריכה עשרות צבים, גדלו בה ושוחררו בבגרות בחזרה לים.
  5. שייט בקורל 2000 – מדובר בסירה אשר הקרקעית שלה עשויה מזכוכית שקופה. הסירה לוקחת אתכם לשייט מרהיב מעל לשוניות שמורת האלמוגים של אילת והגנים היפניים, ומפגישה אתכם עם פלאי טבע צבעוניים ומרשימים. השייט בסירה כרוך בתוספת תשלום.
  6. אקווריום דגים נדירים – באזור הזה של המצפה התת ימי יש 35 אקווריומים עם יותר מ- 800 סוגים של דגים יפהפיים ונדירים, וגם בעלי חיים קסומים, אלמוגים, חסרי חוליות, טורפים ועוד. בין היתר תוכלו לצפות במופע מדוזות מהפנט ובתצוגת חושך המדגישה את יופיים של בעלי החיים הזוהרים.
  7. אקווה דום – מדובר באטרקציה חדשה במצפה התת ימי, המפגישה את הצעירים והמבוגרים עם עולמם המופלא של הלווייתנים. זוהי הזדמנות נדירה ולמעשה היחידה בישראל ליהנות מחוויה עוצרת נשימה בתלת מימד ב- 360 מעלות, המציגה את מלכי הים הענקיים, האינטליגנטיים והידידותיים.
  8. עולם הכרישים – אתם אולי לא "אוהבים" כרישים ולא הייתם רוצים לפגוש אותם בתוך המים, אבל אין ספק שמדובר ביצורים מרשימים המסעירים את הדמיון. במצפה התת ימי ממתינה לכם בריכת כרישים גדולה במיוחד המהווה חלק ממתחם שכולל מרכז פעילות ומנהרה שקופה. חלק בלתי נשכח מהחוויה הוא הליכה בתוך המנהרה כאשר מעליכם ומהצדדים שוחים כרישים, חתולי ים, עטלפי ים, להקות דגים ועוד. ואל תשכחו גם את שעות האכלת הכרישים שאותם הזכרנו לעיל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here