רעיונות למתנות לידה שלא ישאירו עין אחת יבשה

0
143
קרדיט לתמונה: Freepik

רגע הלידה הוא רגע שכל מי שחווה אותו באותו חדר לידה – לא יכול לשכוח אותו. להביא ילד/ה לעולם זהו אחד הדברים הקסומים ביותר שיש לעולם הזה להציע והאפשרות להעניק חיים היא המתנה הגדולה יותר, אך לאחר הלידה יש גם מתנות נוספות שצריך לקחת בחשבון, אלו הן מתנות לידה. חברים, בני משפחה וכמובן בני זוג הרוצים לפנק את יקיריהם לכבוד המאורע המרגש יוכלו להעניק להם מתנה מפנקת במיוחד שוודאי תרגש את זוג ההורים הטרי ובפרט את האם שככל הנראה סבלה לא מעט כדי לחוות את רגעי הקסם האלה.

להלן כמה רעיונות למתנות לידה מרגשות שלא ישאירו עין אחת יבשה.

#1 – מארז ללידה – המתנה הפופולרית שלפחות אחד מהקרובים תמיד מביא:

מארז ליולדת או מארז לידה הוא מארז הכולל מגוון מוצרים לאם ו/או לתינוק. המארז ליולדת למשל כולל מגוון מוצרים המיועדים עבור האם וכדי לפנק אותה אחרי התקופה המאתגרת של ההיריון וימי הצירים והלידה. ניתן להזין בהם מגבות, קרמים, מוצרי טיפוח מפנקים ועוד. מארז לתינוק לעומת זאת יכלול מגוון מוצרים הקשורים לתינוק כמו חלוק, טטרה, אולי אפילו שמפו או קרם החתלה וטיטולים. סוג המארז והתוכן שלו כמובן תלוי במקום ממנו תזמינו אותו.

#2 – גיפט קארד בחנות המוכרת בגדים ומוצרים לילדים:

ישנן מגוון חנויות המוכרות ציוד, בגדים ורהיטים לילדים ומתמחות בעולם הילדים. דרך אתר BUYME תוכלו לקנות גיפט קארד עם הטבות מיוחדות ותוספות תשלום שתוכלו לממש ברשתות הגדולות בישראל המשווקות מוצרים לילדים. עבור ההורים, בין אם מדובר על ילד ראשון, שני או שלישי הרי שהם יצטרכו לקנות לו מוצרים שונים וכל גיפט קארד שכזה לבטח יכול לעזור להם.

#3 – מארזי אוכל לילדים:

האוכל הוא אולי ההוצאה הגדולה ביותר של ההורים לתינוק חדש שנולד ויכולה להגיע גם למאות שקלים בחודש. רכישה של מארז קופסאות אוכל לילדים הכוללת גם בקבוקים המתאימים לגיל התינוק – יכולה בהחלט להקל ולסייע להורים בחודשים הראשונים של התינוק.

#4 – מארז מצעים מפנק:

רכישה של מארז מצעים מפנק יוכל בהחלט להתאים להורי הילד. תוכלו להעניק להם מארז עם מצעים ללול התינוק, שמיכות טטרה ואולי אפילו לקנות להם לול עם מזרן כמתנה נהדרת ללידה (תלוי עד כמה אתם קרובים להורים ויודעים אם הם באמת זקוקים ללול ואם הוא עומד בתקציב שלכם למתנה כמובן.

#5 – פוף ענק וצבעוני:

פוף גדול יכול לספק לאם אזור נוח להאכלה או הנקה של הילד, לישיבה ממושכת נעימה ומפנקת ליצירת חיבור עם הילד וכמובן גם לשמור על הגב ולספק תמיכה לידיים בעת החזקת הילד.

איך לבחור מתנת לידה מושלמת?

  • הגדירו את התקציב שלכם למתנה – באמצעות חיפוש מתנה שסובבת סביב התקציב שלכם תוכלו לסנן במהירות מתנות שונות ולצמצם את אפשרויות הבחירה.
  • בחרו למי אתם רוצים להביא את המתנה – כמובן שהמתנה הולכת אל ההורים הטריים אולם האם המתנה מיועדת לאם או לתינוק?
  • מהיכרותכם עם ההורים – האם אתם מכירים משהו שחסר לכם ויכול מאוד לעזור להם? לדוגמה: הורים שזהו הילד הראשון שלהם יצטרכו לקנות כל דבר הקשור במוצרי הילד, מבקבוקי האכלה, דרך אוכל, סטים של מצעים ועד מיטה, עגלה וסט לרחצת התינוק. אם משהו מכל אלה חסר להם תוכלו להשלים להם אותו כמתנה.

לסיכום; אירוע הלידה הוא אירוע מרגש במיוחד שהדמעות זולגות בו גם כך מרוב אושר ושמחה לצד תחושה של הקלה. תוכלו להעניק ליקיריכם מתנות מפנקות לכבוד הלידה שיעזרו להם בגידול התינוק, בוודאי כאשר מדובר בתינוק ראשון עבורו הם יצטרכו ציוד, ריהוט ופריטים שונים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here