הוסטל לנערות בסיכון

0
140
הוסטל לנערות בסיכון

כל הצעירות שהתפתחותן מאוימת על ידי סביבתן הקרובה, שעלולות להיות בסיכון וליפול תחת פעולות פליליות, יכולות להזדקק לסיוע של הוסטל לנערות בסיכון. סביבה בטוחה ובריאה להתפתחות ולימוד צורת התנהגות אלטרנטיבית ובריאה בפיקוח צמוד הם המטרות העיקריות של הוסטלים שהוקמו לנוער בסיכון. קבוצת רמות מבינה את החשיבות של מתן סביבה בטוחה לנערות בסיכון, ומספקת להם את המקום המתאים והבטוח ביותר עבורן.

אבל מהו בעצם נוער בסיכון?

ישנם גורמים רבים התורמים לכך שבני נוער נמצאים במצבים קשים, כגון תנאי חיים ירודים, היסטוריה של אלימות במשפחה או בסביבה הקרובה, חשיפה מוקדמת לסביבה עבריינית, ונכויות רפואיות ונפשיות מסוימות. למורשת הגנטית והתרבותית של צעיר עשויה להיות השפעה עמוקה על כיוון חייו. עם הנערות גדלות בסביבה בהן הדרך לא מובילה לשום מקום טוב בגיל צעיר, קיים אחוז גבוה של התדרדרות לחיי פשע וזנות, וקשה ביותר לשוב ולנהל חיים רגילים לאחר מכן. החברה רוצה לצמצם את מקרי הסיכון עבור הנערות, ולכן היא משתמשת בכל אפשרויות הטיפול כול הוסטל לבנות

בתים בטוחים לנערות בסיכון

בסך הכל, ההוסטל מתפקד כמסגרת שיקום קהילתיות, כאשר הנערות מתגוררות ביחידות באופן עצמאי אך עם השגחה ועזרה של צוות מקצועי. הוסטלים לנערות בסיכון, בניגוד להוסטלים למבוגרים, מיועדות לצעירות שנמצאות בסיכון ומתדרדרות לשולי החברה. בדרך כלל, מסגרות אלו מקבלות את הדיירות שלהן מהרווחה.

המטרה של ההוסטל היא לעזור לנערות להרגיש רצויות ומוגנות ככל שהן מפתחות מנגנוני התמודדות חיוביים יותר להשתלבות מחדש בחברה. שיעורים, טיפולים והדרכות נכנסים בלוח הזמנים הקפדני של ההוסטל. בדרך כלל, ההוסטל מתפקד כפנימייה טיפולית שממנה יוצאות הבנות לקהילה כדי להשיג אחר מטרות החינוך, התעסוקה והפנאי שלהן. ההוסטל מספק לנערות בסיכון הזדמנות אמיתית להחזיר את חייהן למסלולם ולחיות חיים בריאים ופרודוקטיביים יותר. כדי לקבל את כל המידע המקיף בנוגע להוסטל , לאורח חייהן בהוסטל ולמגוון הטיפולים הזמינים עבורן, ניתן ליצור קשר עם קבוצת רמות כבר עכשיו. קבוצת רמות עובדת בשיתוף מלא עם משרד הרווחה וביטוח לאומי, וקולטת נערות בסיכון הזקוקות לקורת גג והזדמנות להתחיל את חייהן מדף חדש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here