אטרקציות משפחתיות באילת: חוויות ומידע נוסף

0
458
קרדיט לתמונות FREEPIK

הקיץ כבר איתנו מזה חודש או יותר, ולפי גלי החום נראה שהוא עומד להיות לוהט במיוחד. בתקופה זו, החל ממאי ויוני ועד אחרי חגי תשרי, רבים מהישראלים יוצאים לחופשות בחו"ל וברחבי ישראל. אחד המוקדים הבולטים לתיירות הפנים הוא כמובן אילת, בירת התיירות הדרומית של המדינה, המציעה מגוון גדול של אטרקציות וילדים ולבוגרים כאחד. בשורות הבאות נסקור את חלק מהאטרקציות המלהיבות והמצננות שמצפות לכם בעיר.

סיור במצפה התת ימי באילת

המצפה התת ימי באילת הוא עבור אנשים רבים גולת הכותרת של האטרקציות בעיר. המקום פועל בהצלחה מרובה עוד משנת 1975, ופועל למען שימור והצלת בעלי החיים והדגים בים האדום. בתוך כך, הוא פועל להגברת המודעות דרך מרכז תיירות המציע שורה ארוכה של מתחמים מלהיבים. למעשה, מכיוון שמדובר במתחמים מרובים, בשטח נרחב ובכל כך הרבה דברים שאפשר לראות ולעשות, המצפה התת ימי פותח את כטיס הכניסה לשלושה ימים רצופים. זאת, על מנת שאנשים יוכלו לחלק את החופשה והאטרקציות בדרך נוחה, למשל לבלות שעתיים במצפה, להמשיך לרכיבה על גמלים או לקניון, ולמחרת או אפילו באותו היום לשוב לסיבוב נוסף.

במאמר אחד לא נוכל לתאר את כל נפלאות המצפה התת ימי, רק נציין מספר מתחמים מרכזיים. בין היתר, על המתחמים היותר אהובים נמנים בריכת הכרישים הגדולה מסוגה במזרח התיכון, אקווה דום המשלב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומציג את חיי הלווייתנים, בריכת צבי הים שהמצפה מציל, מגדל ומחזיר לים האדום, מתחם בעלי החיים הזוהרים בחשיכה, מתחם הדגים הנדירים, מגדל המצפה היורד עד לעומק של שישה מטרים מתחת לפני הים, ועוד. יש במצפה גם שלל פעילויות נוספת, כמו צפייה בהאכלות של כרישים וצבי ים, בנרקול בבריכה עם דגים ואלמוגים, צלילה בבריכת הכרישים, משחקים אתגריים למשפחה, שייט בספינת הזכוכית קורל 2000 ועוד.

אטרקציות רבות נוספות באילת

מלבד האמור לעיל, יש עוד המון אטרקציות לילדים באילת . כך למשל, בקניון אייסמול ניתן להחליק על הקרח, לשחק בסימולטורים מתקדמים, ליהנות מחנויות מותגים, מסעדות ובתי קפה. במתחם טופ 94 ניתן לבצע פעילויות אקסטרים בסגנון שלקיר טיפוס, וגם אפשר לצאת לטיולים בשטח על ג'יפים, רייזורים, טרקטורונים וגמלים, וליהנות מאירוח אותנטי בסגנון בדואי. כמובן שניתן גם לרבוץ בבריכת בית המלון, או לצאת לשנורקל ולצלילות לאורך חופי אילת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here