את ממש לא צריכה להיות לבד

0
175
בריכת כדורים לתינוק
קרדיט:canva

נשים רבות חוות את תקופת ההיריון והלידה, בתור אירוע מאוד בודד. הגבר ממשיך בחייו ואת, כמו נותרת מאחור. בין אם מדובר על תקופת ההיריון, המלווה באינספור תופעות לוואי ובין אם מדובר על תקופת האמהות הטרייה, כאשר את בחופשת לידה והוא הולך לעבוד כרגיל. אבל אנחנו כאן כדי להזכיר לך, את לא צריכה להישאר עם זה לבד. בית יולדות הוא מרחב טיפולי, מקצועי, בו ינתנו לך תשובות לכל השאלות, ליווי מקצועי ועוד, כדי שתוכלי להיעזר בנשים אחרות לאורך המסע.

אי אפשר להתכונן לאימהות, אבל אפשר לסמוך על ניסיון של אחרות

בפרסומות בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט השונים, זה נראה כל כך קל. בדרך כלל נראה תינוקות שמחים ממהרים לינוק מהאם המאושרת, עם חיתול נקי וחיוך על השפתיים. אבל המציאות רחוקה מזה מאוד. האמת היא כי אין כמעט אמא שלא נתקלה באתגרים בדרך להנקה. ראשית, חשוב לנו להגיד כי אף אחת לא אשמה בכלום ולא פעם, האתגרים הם תוצאה של המבנה הפזיולוגי של התינוק או של האם הטרייה, לא משהו שאפשר היה לשלוט בו. בדיוק בשביל להתגבר על אתגרים שונים, החל מתינוק שלא מצליח לינוק וכלה בכאבים בשדיים ובפטמות, יועצת הנקה מנוסה תוכל לסייע לך. היא תבוא עד אלייך, תעניק לך הדרכה, תעבור איתך על הפרטים ותעשה כל מה שאפשר כדי שתוכלי להניק את התינוק שלך, באופן שייטיב איתך ועם התינוק או התינוקת.

יש מי שתעזור לך להתכונן ללידה

כל אישה יכולה להעיד על עצמה כי לידה זה אירוע קשה ועוצמתי, בעת ובעונה אחת. גם כאן, חשוב לזכור כי כל מקרה הוא לגופו ויש נשים אשר הלידות שלהן פשוטות יותר לעומת מי שצריכות להתמודד עם אתגרים כאלו ואחרים. מה שבטוח הוא שכל אישה צריכה להרגיש בטוחה ורגועה, עד כמה שניתן. בשביל זה אנחנו מציעות שירותים של מיילדת פרטית. מדובר על אשת מקצוע, אשר תלווה אותך ורק אותך, בזמן הלידה.

אנחנו מאמינות כי יש לנו את הכוח ליצור מרחב נעים, בטוח ומרגיע, גם בבית החולים וגם בבית, במידה ואת מעוניינת לעבור לידה ביתית. אנחנו כאן כדי להיות שם עבורך לאורך כל המסע. כדי לאפשר לך ולגוף שלך לעשות את הבלתי ייאמן, להביא חיים חדשים לעולם.

לכל שאלה, אנחנו פה

שוב, את לא צריכה לדעת שום דבר לבד, אנחנו נענה לשאלות שלך בשמחה. ממתינות לך עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here