סרטים לילדים בעברית- סרטים מדובבים

0
2404
קרדיט: Freepik

סרטים לילדים בעברית, זה אחד מהפעילויות שילדים הכי אוהבים. אם אתם מחפשים לחדש קצת את רפרטואר הסרטים שאתם וילדכם צופים בהם באדיקות, לגוון ולשנות מעט, כנסו לאתר עולם הילדים, שם בטוח תמצאו איזשהו סרט שעדיין לא ראיתם ועושה חשק לראות. יש שם סרטים באורך מלא בעברית כך שהילדים מבינים את כל הפרטים הקטנים שבסרט שאם היו צופים בו באנגלית אולי היו פחות מבינים.

 

אין כמו לצפות בסרט שאפשר לצפות בו כל המשפחה יחד או לחלופין למסיבת קולנוע או סתם מסיבה עם חברים. כשהילדים קטנים הם עושים מה שאנחנו אומרים להם וצופים במה שאנחנו מקרינים להם. רובנו נקרין להם תכניות בשפה שתהיה קלה להם והם יוכלו להבין מה מתרחש בסרט גם ללא כל כתוביות. כשהם גדלים הם כבר יכולים להגיד מה הם רוצים ובאיזו שפה הם מעוניינים שהסרט יהיה. לרוב הם ירצו לראות סרטים בשפת האם שלהם, במקרה שלנו בעברית. אבל מה לעשות שרוב הסרטים הטובים ביותר שיש אלו סרטים בשפה האנגלית. אז אל דאגה, יש פתרון. מישהו חשב פעם על מה שנקרא, דיבוב. לוקחים אנשים מוכשרים, לרוב שחקנים שיש להם קול שמתאים לדמות מסוימת ומקליטים אותם מדקלמים את הסצנות בשפה העברית. כך יוצא שהילדים צופים באותו הסרט אך שומעים את העלילה ומבינים אותה כי היא בעברית. תודו שזה נהדר וגאוני. סרטים מדובבים הם ללא ספק פיתוח נפלא שמתאים מאוד לילדים וגם מספק עבודה לשחקנים שזה לא רע בכלל. בצורה כזו, מבחר הסרטים בעברית גדל מאוד ולילדים יש יותר אופציות לבחירת סרט לצפייה עם החברים או המשפחה. הקפידו לבחור סרט מדובב שכל הילדים יאהבו ולא יהיה מפחיד וצפו לערב שכולו קסם, ערב מושלם שתרצו לחזור עליו לפחות פעם בשבוע ובתקופות מסוימות אפילו פעמיים בשבוע. אל תשכחו לצרף פיצה או משהו טעים אחר לחגיגה הנהדרת שלכם.

רשימות סרטים מדובבים או סרטים בעברית

אתם לא חזקים בעולם הקולנוע, טלוויזיה ושאר ירקות? לא נורא. יש מלא רשימות של סרטים מדובבים ברשת והיום תוכלו בפשטות גדולה למצוא סרט מדובב שיתאים לילדים שלכם או פשוט סתם סרט בעברית. אם בכל זאת הסתבכתם ובא לכם תוכן באמת איכותי, תוכלו להיכנס לאתר עולם הילדים שם תמצאו סרטים בעברית מכל מיני ז'אנרים שכולם אוהבים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here