לא מתפשרים על איכותם של מוצרי בטיחות ותינוקות

0
695
קרדיט תמונה FREEPIK

כאשר הרך הקטן נולד, מתאספת כל המשפחה ומכרכרת סביבו כדי לספק לו את כל הטוב. אחד הדברים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון הוא נושא הבטיחון. בין אם התינוק אוכל, ישן או משחק, עליו להיות בטוח ומוגן כל הזמן. חשוב לבדוק את כל המוצרים לתינוק, בין אם מדובר במוצר למשחקים או לשינה, ובין אם מדובר באמצעים בטיחותיים בתוך הסביבה של התינוק, דוגמת מטף כיבוי אש. חשוב לבדוק את המוצרים שאנו משתמשים בהם למען רווחתו של התינוק והשקט הנפשי שלנו. 

בדיקת מטפי כיבוי אש איכותית בכל מקום

מטפי כיבוי אש הם מבין סוגי הציוד הנחוצים ביותר בכל מבנה. הם מסוגלים לכבות דליקה קטנה כאשר היא פורצת, או לפחות לעכב את האש עד שיגיעו מכבי האש. מכל מקום, בדיקת מטף כיבוי אש חשובה יותר מכול, ויש צורך לבצע בדיקה תקופתית כל הזמן על מנת לוודא שהמטפים יכולים לעשות את פעולתם בזמן אמת. 

לפי תקן בטיחות 129 חלק 1 חובה לבצע בדיקת מטף כיבוי אש אחת לשנה על ידי מפקח למניעת דליקות או מבקר. במהלך הבדיקה בוחנים שלושה מאפיינים חשובים של המטף:

  • בדיקת לחץ – על גבי כל מטף כיבוי אש מותקן מד לחץ מובנה. מד זה נראה כמו שעון מים. יש צורך לבדוק שהמחוג של מד הלחץ נמצא תמיד באזור הירוק, כלומר, באזור של הלחץ התקין. אם הוא אינו נמצא באזור זה, יש צורך להחליף את המטף. 
  • מטף פתוח או סגור – אם נעשה שימוש קודם במטף יש צורך להחליף אותו. אבל גם אם לא ידוע על שימוש קודם, יש צורך לבדוק אם המטף פתוח או סגור. זאת משום שייתכן שהתוקף של המטף פג והוא לא יוכל לכבות את השריפה בזמן אמת. אם נצרת המטף נפתחה מסיבה כלשהי (דליקה, נפתחה בטעות), יש צורך להחליף את המטף. דרך נוספת לבדוק אם המטף פתוח היא להרים אותו ולבדוק את משקלו. אם הוא קל, סימן שלא נשאר בו הרבה חומר כיבוי.
  • בודקים את הנצרה – במהלך בדיקת הנצרה, יש צורך לבדוק אם היא לא נשברה או התעקמה. נצרה שבורה עלולה שלא לפתוח את החומר שבמטף כדי לכבות את השריפה. 

דואגים למזרן פעילות איכותי לתינוק

במהלך התפתחותו התינוק זקוק לגירויים שונים מן הסביבה. כאשר הוא עושה את הצעדים הראשונים שלו בעולם, חשוב לדאוג לכך שהוא יצעד בבטחה. מזרן פעילות לתינוק , למשל, הוא הפתרון המושלם עבור התינוק והוא מאפשר לו לשחק או לנוח באופן בטיחותי. המזרן הבטיחותי משתלם מסיבות שונות. ראשית, מדובר במשטח שיכול להגן על התינוק. ניתן להניח את המזרן על הרצפה כדי למנוע מהתינוק ליפול. כאשר המזרן מונח על הרצפה, התינוק יכול לזחול כאוות נפשו. נוסף על כך, המזרן עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה. המזרן עשוי מחומרים המבודדים נוזלים ומונעים זיעה. כך שניתן לנקות אותו בקלות ממים, חלב ושאר נוזלים. 

לצד זאת, המזרן כולל הפעולות שונות לתינוק כמו בובות של בעלי חיים, כך שהוא יכול לשחק ולהתפתח. בסופו של דבר, מזרן פעילות לתינור מעניק הרבה נחת למבוגרים. הם יודעים שכאשר התינוק נמצא על המזרן, הוא משחק בבטחה או נח את שנת הצהריים שלו, והם יכולים להתפנות לעיסוקים שונים, תוך שהם משגיחים על התינוק. כמו כן, המזרן הוא גם דרך טובה לתקשר עם התינוק. ניתן להניח את התינוק על המזרן ולשחק איתו. כך שהמזרן הוא מתנה נהדרת לכל הזדמנות כמו יום הולדת או חגים. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here