משרד החינוך גני ילדים

0
75
משרד החינוך גני ילדים

על פי דרישות משרד החינוך גני ילדים פרטיים, אשר מכילים מעל 7 ילדים, מחויבים לעמוד בדרישות חוק הפיקוח על גנים פרטיים. חוק זה כולל מספר תנאי בסיס שעל מנהלי הגן וצוות הגו לעמוד בהם, לשם קבלת אישור הפעלת גן ילדים. זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים עוזרת לגנים מול הבירוקרטיה המורכבת מול הרשויות, ומקלה על התהליך של כבר ההיתרים והאישורים הדרושים לכם לצורך פתיחה או ניהול גן ילדים פרטי.

בחירת גן ילדים העומד בדרישות משרד החינוך גני ילדים

כאשר אתם נמצאים בפני בחירת גן ילדים חשוב לוודא כי הוא עומד בדרישות משרד החינוך. תיעדוף מה שהכי חשוב לכם כהורים הוא קריטי בזמן חיפוש מסגרת. גן ללא רבב לא היה קיים ולעולם לא יהיה. עם זאת, חשוב למצוא גן שעונה על סדר העדיפויות הגבוה ביותר שלכם או על רוב הציפיות שלכם. תוכלו להחליט על המסגרת המתאימה ביותר לילדכם רק לאחר ששאלתם את עצמכם אילו היבטים של המסגרת לילדים חיוניים לכם ביותר ועל מה אתם מוכנים לוותר.

יחס הצוות המקצועי ואווירה בגן

כשאתם אומרים לגננת שאתם מאמינים שחשוב להראות לילדים חום ואהבה, זה לא מספיק שהיא תהנהן בלבביות. במקום זאת, במהלך ביקורכם, הסתכלו היטב סביבכם כדי לראות אם נראה שהילדים מאושרים. האם הצוות מדבר אל הילדים בתקיפות או בעדינות ובחיוך? האם הם היו באינטראקציה עם הילדים או שהם היו עסוקים בעצמם או בניקיון ובבישול? מה הילדים עושים? כשהגעתם, הצוות קיבל את פניכם בחיוך ובשלום? כל אלה הם פריטים שחורגים מהעותק השיווקי של הגן; הם מייצגים את ההתנהלות האמיתית של הגן ועשויים להעיד על הפעילויות המתקיימות בין כתליו. בנוסף, על פי דרישות וחוקי משרד החינוך של גני ילדים הנמצאים תחת פיקוח המדינה מחויבים בהתקנת מערכת מצלמות לצורך שמירה ופיקוח על התנהלות הצוות המקצועי מול הילדים. דבר זה מוסיף תחושת ביטחון משמעותית להורים אשר באים לבחון את הגן עבור ילדם. גן מקצועי וטוב עבור ילדכם הוא גן שיקבל ייעוץ מקצועי מבעלי המקצוע של זהבה כהן – ייעוץ והכוונה רישוי גני ילדים!

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here