מה שהופך בגדי תינוקות לייחודיים

0
280
קרדיט לתמונה Freepik

ברור לכם שהתינוק שלכם הוא אחד ויחיד, וכדי שכל העולם גם ידע זאת אתם מחפשים עבורו בגדי תינוקות מיוחדים. יחד עם זאת, חשוב להבין כי ייחוד של בגדי תינוקות יכול לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות, ולעיתים הוא ניכר דווקא בפרטים הקטנים. כמובן, יש להבטיח שהייחוד יבוא לצד האיכות של הבגד ולא על חשבונו.

הנה רשימה של דגשים שיעזרו לכם לקנות בגדי תינוקות מיוחדים ואיכותיים, שיבדילו את מתיקות ילדכם מאחרים.

צבע הבגד–  כאילו שאין עוד צבעים בעולם, בסטנדרט בגדי תינוקות נחלקים לשניים, ורוד לבנות ותכלת לבנים. לכן אם אתם רוצים לייחד את בגדי התינוק שלכם תתחילו בלבחור עבורו בגדים בצבעים שונים מהרגיל.תוכלו למצוא לבנות בגדים בגווני סגול, קרם, אפור וירוק מנטה, בעוד שצבעים לבגדי בנים יכולים להיות למשל בגוונים של כחול כהה, קרם ועוד.

הדפסים– ייחוד של בגד לתינוקות ניכר גם בהדפסים מיוחדים שיש עליו השונים מהרגיל. כך למשל, במקום הדפס של נמר ניתן לבחור חליפה לגן עם הדפס של עקבות הנמר. כמו כן לילד כוכב אפשר לבחור בחליפה עם הדפסי כוכבים, או לאווירה טרופית אפשר למצוא לבנים מכנסים או חולצה עם הדפס קליל של דקלים. ניתן גם לבחור אוברולים עם כיתוב חיובי ומקסים שונה מהרגיל, חליפה עם הדפסים של עצלנים מתוקים שהגיעו מאוסטרליה, הדפס של איקס עיגול, ועוד.

גזרות–  נכון שמעל הכל גזרות של בגדי תינוקות נדרשות להיות נוחות, אך לצד גזרה נוחה ניתן גם להפכה למיוחדת על ידי תוספות קטנות שעושות את כל ההבדל. למשל, בעזרת כיס חזית גדול על אוברול בצורת ראש של דובי, או כיס חיצוני גדול על חלקו הקדמי של מכנס קצר לבנים. ניתן גם להזמין חליפות לבנות עם סיום בסגנון מלמלה, שיכול להיות על קצה את תחילת שרוול של חולצה או מכנס.

חליפות לא אחידות– מכירים את זה שתינוקות מולבשים בחליפות אחידות? אז מה דעתכם להיות מיוחדים ולבחור בחליפה לא אחידה, שיכולה להיות שונה בחלקה העליון מזה התחתון בגווניה או בהדפסיה. למשל ניתן לבחור חליפה קצרה לגן שעל החולצה שלה יש הדפס מתוק של ראש דובי ואליה מתחבר מכנס עם נקודות גדולות בגוונים זהים. עוד דוגמא הינה חליפה לבנות עם חולצה בצבע תכלת ומכנס אפור מנומר כאשר על החולצה יש הדפסה של לב בגוון אפור מנומר כמו המכנס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here