כרית הריון U

0
1095
כרית הריון U
צילום יח"צ

כל מי שנמצאת במהלך חודשי ההריון יודעת, שעם כל ההתרגשות המלווה בתהליך המשמעותי הזה, ישנן גם תופעות שונות פחות נעימות. שינויים הורמונליים ופיזיולוגיים משפיעים באופן ישיר על איכות השינה. קושי פיזיולוגי כמו אי נוחות בשכיבה, כאבי גב, בצקות ודומיהם. תנוחות השינה האהובות שלא מתאפשרות גוררות יקיצות תדירות. נוסיף על כל זה את הצורך להתפנות מספר פעמים בלילה ונקבל מכלול סיבות שפוגעות משמעותית באיכות השינה. לא פלא שמרבית הנשים מדווחות על מחסור בשינה ועייפות קשה שמשפיעה על התפקוד בשלבים השונים של ההריון. 

חשוב להבין שלחוסר בשעות שינה איכותיות יש השלכות בריאותיות. מעבר לעייפות הקיצונית, מדובר במצב שיכול לעורר דיכאון חבוי, לגרום לחרדה, בעיות תקשורת עם הסביבה ואפילו להשפיע על משך הלידה. שינה רציפה ואיכותית בהריון הכרחית עבור בריאותה של האם. כיום יש אפשרות לרכוש כל מיני עזרים שימושיים שתפקידם להקל על העומס שנוצר על הגוף. כרית הריון U נחשבת לאחד הפתרונות הנפוצים לשיפור השינה במהלך חודשי ההריון המתקדמים.

כיצד כרית הריון U עוזרת לשיפור איכות השינה?

מדובר בכרית גדולה שצורתה כצורת האות . U צורת הכרית הייחודית, מאפשרת תמיכה עבור הצוואר, הרגליים, האגן, הגב והבטן בו זמנית בעת השכיבה. הורדת המאמץ בעת שינוי מנח והקלה על הכובד באמצעות חלוקת העומס. הכרית חיונית בעיקר בשליש האחרון של ההריון אז המשקל כבר מורגש, הבטן גדלה באופן משמעותי, כאבי הגב בלתי נמנעים והגוף מתחיל להתעייף מהעומס. כרית ההריון מרופדת ועבה ומאפשרת תמיכה מירבית לאזורי הגוף השונים לכל אורכו, בעת השינה ואפילו בזמן ישיבה.

כרית הריון מסייעת לתמיכה בשינה על הצד.

במהלך חודשי ההריון המתקדמים הרופאים ממליצים לישון על צד שמאל. הסיבה לכך שלקראת השלישי השלישי של ההריון הרחם נמצא בהטיה לצד ימין ולוחץ על כלי הדם. שינה על צד שמאל יוצרת פחות לחץ על כלי הדם הגדולים ולכן היא מומלצת יותר. כרית הריון מאפשרת שינה נוחה וממושכת על הצד מבלי להרגיש לחץ ועומס, אפילו אם מדובר בשנת צהרים קצרה זה עדין יכול להיות אפקטיבי. לשימוש נכון יש למקם את הכרית בין הרגליים כאשר קצה אחד שלה תומך בגב וקצה שני מתחת לראש במטרה למנוע כאבי צוואר בגלל הפרשי הגובה. עבור מי שבכל זאת נח לה יותר לישון על הגב, יש למקם את הכרית על כרית הראש ומשם ניתן לסדר את קצוות הכרית באזור הצדדים כתמיכה לגב או לידיים לפי מה שנעים. על אף האמור גם בשינה על הצד וגם בשינה על הגב ניתן לשחק עם אורכי הכרית ובאמצעות ניסוי ותהיה למצוא את הזווית הנכונה שתאפשר מנח נח ושינה טובה.

כרית הריון U
צילום יח"צ

כיצד לבחור כרית הריון מתאימה.

כרית ההריון מתאימה לכל מבנה גוף כיוון שהיא אורגונומית ומתאימה את עצמה לזווית ולתנוחה של האם. אבל לא תמיד מה שנח לאשה אחת יהיה נח לאשה אחרת. לכן, מומלץ להרגיש את הכרית לפני שקונים אותה, את דרגת הרכות, הגודל והריפוד המועדף. כדי שתהיה התאמה מקסימלית למבנה הגוף. בנוסף לכך, תנוחת השינה יכולה להשתנות בין אחת לאחת. מומלץ לנסות את הכרית במספר תנוחות כדי להגיע לנוחות המירבית ולתמיכה לפי מבנה הגוף ושלבי ההתפתחות שלו.

בחברת תינוקות  מוכרים כבר שנים רבות את הכרית המומלצת והנמכרת ביותר בארץ, אלפי נשים ממליצות ברחבי הרשת אינן טועות.

כרית הריון גם לאחר הלידה.

כרית הריון  Uמתאימה גם לאחר הלידה כדי לתמוך בהנקה. הכרית מאפשרת להניח את התינוק כשהוא נשען על הכרית ולאם נחסך לחץ על היד או כיפוף של הגב לצורך תמיכה בו. הכרית מאפשרת הנקה נוחה ואיכותית ללא הפסקות או שינויים בתנוחה. הכרית הכרחית מאד בימיו הראשונים של התינוק בהם הוא דורש זמן הנקה ארוך במיוחד. הכרית נוחה ויעילה עבור האם אך גם עבור התינוק. התינוק יוכל להשתמש בכרית כאשר הוא יהיה יציב יותר ויוכל להישען עליה לאחור בשעת אכילה מבקבוק.

כרית הריון כמתנה ליולדת.

כרית הריון יכולה להיות אופציה מצויינת כמתנה ליולדת. מדובר במוצר שישמש את האם רבות ויקל עליה בייחוד בלילות הראשונים שלאחר הלידה. הן בתמיכה בשעת השינה להקלה על כאבים והן בתמיכה בזמן ההנקה. את הכרית ניתן לכבס באמצעות שליפת הכיסוי החיצוני. כאשר לא יהיה בה צורך ניתן לאכסן אוצה בשקית וואקום ולשלוף בעת הצורך. 

נסכם את היתרונות המשמעותיים של כרית הריוןU  להריון.

  1. כרית הריון  Uמקלה על כאבי גב  וכאבי סימפיזיוליזיס.
  2. כרית הריון  Uתומכת בגב באגן ובצוואר בישיבה ובשכיבה.
  3. כרית הריון  Uמאפשרת שינה רציפה.
  4. כרית הריון  Uמשמשת ככרית הנקה ומאפשרת הפחתת העומס על הידיים.
  5. כרית הריון   Uמשמשת כפוף שכיבה לתינוק.
  6. כרית הריון   Uבעלת כיסוי נשלף הניתן לכביסה.

אז אם גם את נמצאת בשלבי הריון מתקדמים, את בטח מתחילה להרגיש את העומס על הגב, השינה כבר לא מה שהיתה והכבדות מקשה על התנועה. בטח תשמחי לשמוע שיש פתרון את מוזמנת לנסות את כרית הריון  Uשתהפוך את השינה שלך להרבה יותר איכותית ואת הישיבה הממושכת לנוחה יותר. כרית הריון U עשויה מחומרי גלם איכותיים בד חיצוני נעים וכביס. גם את את נוסעת לחופשה את הכרית ניתן לשאת ממקום למקום באמצעות תיק נשיאה. עדיין מתלבטת? תוכלי לשאול אמהות שכבר התנסו. תשמעי על השיפור שחל בחייהן על איכות השינה שלהן, על השיפור בכאבי הגב ועל ההנקה שהפכה לקלה הרבה יותר. אז אל תתפשרי על הנוחות שלך ואל תוותרי על איכות השינה שאת כל כך זקוקה לה במהלך ההריון ולאחריו.

את יכולה כמובן לרכוש את כרית ההריון של חברת תינוקות, אשר מיוצרת פה בישראל, מהחומרים האיכותיים ביותר ותחת התנאים הקפדניים ביותר, עם אחריות מלאה על המילוי לכל החיים ללא הגבלת זמן.

לחצי כאן למעבר לרכישת כרית הריון של חברת תינוקות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here