מה ילדים אוהבים יותר: שניצל דק או עבה?

0
387
קרדיט לתמונה Freepik

אין ספק שילדים אוהבים שניצלים, השאלה היא מה הם יותר אוהבים: דק או עבה? אז בתור התחלה נראה כי מרבית הילדים אוהבים שניצל דק, אם כי עדיין יש כאלו המעדיפים את השניצל שלהם עבה, ובייחוד הם אוהבים את הציפוי. בכל מקרה, בין אם דק או עבה, מה שחשוב הוא שמדובר בשניצל איכותי.

מרבית הילדים מעדיפים שניצל דק 

מרבית הילדים מעדיפים לאכול שניצל דק, כי טעם הבשר פחות מודגש ומעורב עם ציפוי קריספי וטעים, שהוא למעשה המרכיב בשניצל שילדים באמת אוהבים ומתחברים א טעמו ומרקמו. במילים אחרות, עבור ילדים רבים השניצל הוא רק תירוץ לאכילת הציפוי הקריספי שלו. אי לכך, ככול שהשניצל יותר דקיק כך המנה תהיה להם יותר טעימה. יחד עם זאת, יש ילדים ובייחוד כאלו שיותר גדולים, שיעדיפו דווקא שניצל יותר עבה ובשרני, שהינו יותר גדול ושטעם הבשר בו יותר מורגש.

הגודל כן קובע בשניצל

מלבד שאלת העובי של השניצל, ילדים גם מסתכלים על גודל המנה שלהם. יש ילדים ובעיקר קטנים שיותר מתחברים למנות של שניצלונים קטנים, בהיותם יותר נאים לעין ויותר נוחים, שאפשר לאכול אותם עם הידיים ושאין צורך לחתוך אותם. מצד שני יש ילדים שיש להם עיניים גדולות שתמיד ירצו מנה ענקית בצלחת שלהם. ילדים אלו ישמחו לקבל מנה של שנציל דק כמה שיותר גדולה, בעוד שילדים אחרים, בייחוד קטנטנים, יתחברו לשניצל בצורות שונות כמו שניצלונים בצורה של דובונים.

מה שבאמת חשוב זה הציפוי

בין אם מדובר בשניצל דק או עבה, קטן אן גדול, מה שבאמת עושה את ההבדל עבור הילדים זה טעמו של הציפוי שעוטף את חזה העוף. מתוך הבנה זו השוק של ימנו מציע שניצלים עם ציפויים בשלל טעמים. למשל תוכלו למצוא שניצל עם ציפוי צ'יפס, ציפוי קריספי במיוחד, ציפוי קריספי שום, ציפוי שומשום, ציפוי קראנצ'י, קראנצ'י חריף, עם ציפוי מתובל בגריל ואפילו ציפוי של פופקורן.

בסוף מה שחשוב זה האיכות של השניצל

בסיכומו של דבר, לא משנה אם הילד שלכם אוהב שניצל דק או עבה, מה שבאמת חשוב זה האיכות של השניצל, והיותו עשוי מבשר עוף משובח, נטול אנטיביוטיקה והורמונים. שניצלים איכותיים מוצעים על ידי חברות מובחרות, בראשן עומדת ללא ספק חברת עוף טוב. החברה מספקת שניצלים מעופות המגודלים בפיקוחה, בתנאים מבוקרים ללא שימוש בהורמונים או אנטיביוטיקה. 

החברה מציעה לציבור הרחב סוגים שונים של שניצל, בניהם שניצל דק במיוחד בסוגים שונים, לרבות שניצלים דקיקים ענקיים קרסיפי שום, קריספי צ'יפס וקריסי קלאסי. זאת לצד מוצרי שניצל נוספים הכוללים שניצלוני צ'ונגו במבחר טעמים מדהימים ושניצלים בייתים מעולים, וגם שניצלונים לילדים הכוללים צורות של דובונים ודינוזאורים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here