למה מחטבים הם הסוד להופעה מושלמת?

0
408
credit FREEPIK

גוף האישה יפהפה ויש לו קווים נפלאים שכל מעצב אופנה אוהב לעבוד איתם כי הם נותנים לו השראה ליצירות על זמניות ונהדרות. למרבה השמחה, בשנים האחרונות מתגברת המודעות לכך שגם צריך לאהוב את הגוף ולהתגאות בו בכל גזרה וגודל, וזה נכון. לכל גוף יש את היופי שלו שצריך לדעת להוציא אותו להחמיא לו בבגד נכון. נשאלת השאלה, אם כך, למה ללבוש מחטב אם הגוף תמיד יפה ויש לו לגיטימציה כפי שהוא? התשובה קשורה לפוטנציאל של הגוף שלא תמיד בא לידי ביטוי מלא דווקא משום שיש לו מה להציג לראווה. מחטב גוף, ובמיוחד מהסוג של טייץ מחטב, נתפס כבגד מתקן ומשפץ והאמת היא שהוא עובד לא פחות כבגד מדגיש ותומך שדווקא מוציא לאור את הקווים המחמיאים של הגוף אצל כל אחת. זאת גם הסיבה שבגללה צריך לדעת בדיוק איזה בגד מחטב יש להתאים לעצמך וגם לאיזה בגד וגזרה.

טייץ מדגיש את קווי המתאר של הרגליים והירכיים

נשים חוששות לפעמים מהדגשת קו הירך והמותן שנמשך ממנה משום שנדמה להן שזה משמין או מרחיב אותן. האמת הפוכה לגמרי משום שכאשר לובשים טייץ מחטב מחליקים את הקו ומאריכים אותו, מלטשים עוד יותר את הגזרה ו\"מושכים\" את העין של המתבונן לקווי מתאר ארוכים, חלקים וללא הפסקה, שדווקא מאריכים את הרגליים ואת האגן והופכים אותם למקשה אחת. זה בדיוק כמו להסתכל על פסל שיש מרהיב שהעין נצמדת לחמוקים שלו ורואה קו אחיד אחד שנמשך מכף רגל ועד ראש בלי הפסקה, וזה מה שיוצר את הפרופורציות המאוזנות ואת המראה המושלם של גוף מעוצב וחטוב בדיוק באותה צורה. כשבוחרים טייץ מדויק לגוף כזה מצליחים לשפר את הפרופורציה כך שהיא נראית מאוזנת והופכת כל גוף של אישה לחטוב גם אם לא התאמה במכון כושר על מנת להגיע למראה כזה.

בחרי את המחטב שנכון לך

לכל גוף יש קווים שמחמיאים לו ואת רוצה להדגיש אותם על חשבון קווים פחות פרופורציונליים. כמו כן, מחטב באמת יוצר את המראה החלק והאחיד בלי הפרעות ברצף הגזרה ולכן כשאת בוחרת מחטב לחלק הגוף הנכון זה בדיוק מה שאת בוחרת להדגיש. מחטב בטן יוצר גם קו מותניים מודגש שמושך אליו את המבט, ומחטב חלק הגוף העליון יוצר תחושה של גובה ואורך בגוף. בשילוב השיפור של נקודות שכדאי לשפר זה כבר הפך להרגל ללבוש בגד רק עם מחטב. המחטבים הטובים ביותר הם אלה שנותנים לך הרגשה שנקודות התורפה של הגוף מטופלות ומאורגנות טוב יותר בתוך הבגד ולכן את גם נהנית ללבוש בגדים עם מחטבים מתחת.

התאמת מחטב לבגד הנכון

בגד יושב טוב יותר על מחטב שעשוי מבד יציב יותר ולא נוזלי, ובכך עוזר לבגד להחליק עליו טוב יותר ולגלוש על קווי המתאר. לא כל מחטב מתאים לכל בגד ובדרך כלל בוחרים אותו לפי הגזרה של הבגד בהתאמה לגוף. בגד צר מחייב מחטב במקומות שבהם הבגד נצמד לגוף ואנחנו רוצים שהוא יישב עליו טוב יותר. כשלובשים טייץ מחטב, למשל, מצליחים לשפר את מראה הבגד שלובשים מעל, בין אם מדובר במכנסיים צמודים או מבד רחב ומתנפנף שמלפף את הרגליים והירכיים וזקוק למחטב כדי להדגיש את המראה שלהן. מחטבים מתאימים גם כשלובשים חליפות ובגדים רחבים יחסית משום שהם מעניקים ביטחון עצמי למי שלובשת אותן כי הבגד יושב עליה טוב יותר וזה משפר גם את היציבה וההליכה הבטוחות שלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here