בדיקת ביוץ – בדיקה טבעית שכל אישה חייבת לעשות בשלב תכנון הריון ולידה

0
2398
בדיקת ביוץ – בדיקה טבעית שכל אישה חייבת לעשות בשלב תכנון הריון ולידה
קרדיט: daysy.co.il

נשים רבות אשר מחליטות להיכנס להריון, בין אם הן נמצאות בזוגיות ובין אם לא, מקבלות את ההחלטה בהתאם לפרמטרים שונים שיכולים להשפיע לכאן או לכאן. בין היתר, הן בוחרות לתכנן את התאריך, פחות או יותר, בו הן ינסו להיכנס להריון. 

אחד הפרמטרים המרכזיים שמשפיע בשלב תכנון הריון זה כמובן האפשרות הביולוגית. השאלה מתי הנשים יהיו פוריות על מנת שזה יתאפשר מבחינה מעשית. ולשם כך הן משתמשות במחשבון ביוץ

שעוזר  להן לדעת, מתי הן בשלב הביוץ ויכולות להיכנס להריון.

בדיקת ביוץ טבעית ורציפה – מחשבון ביוץ שלומד את הגוף שלך 

אחד הכלים האפקטיביים ביותר כיום שיכולים לעזור לנשים בתהליך תכנון הריון, הוא המכשיר של דייזי. זהו מכשיר לבדיקת ביוץ טבעית ורציפה שמכיל אלגוריתם חכם בעל נסיון מוכח אשר לומד להכיר את גוף האישה ואת המחזור החודשי שלה, ומכאן לומד לזהות ולהכיר גם את הביוץ של האישה. 

חשוב להבין, בדיקת ביוץ באמצעות מחשבון הביוץ של דייזי מתבצעת באופן טבעי, עקבי ורציף, להבדיל מבדיקות ביוץ אחרות. הבדיקה מתבצעת בצורה מאוד פשוטה, שכן כל מה שהאישה צריכה לעשות זה לבדוק את הטמפרטורה של חום הגוף שלה, מתחת ללשון, מדי בוקר, אחרי 4 שעות של שינה רציפה, וכך המכשיר יכול לבדוק על פי טמפרטורת גוף האישה ועל פי הנתונים הפרסונליים שהוזנו לתוכו, האם היא פורייה או לא. כמו כן, המכשיר לומד את המחזור האישי של האישה, וכך הוא יודע לספק תחזית מדויקת ככל הניתן לביוץ ולווסת הקרובה.

בדיקות ביוץ עם דייזי

כאמור, דייזי מכשיר אשר לומד את תקופות המחזור של האישה ויכול לספק לה מידע אמין ואיכותי, מתי היא פורייה ומתי לא. מכשיר זה קיים מהווה פריצת דרך בשוק העולמי והוא עם למעלה משלושים שנות פיתוח בגרמניה וניסיון מוכח. המכשיר מכיל אלגוריתם מאוד משוכלל ואמין אשר מאפשר לו לסקור את כל הנתונים של המחזור ולבצע חישובים מדויקים, כך הוא יודע איך להתאים את הבדיקה לנתונים ולמצב של האישה בכל רגע נתון.

כמו כן, מדובר על מכשיר מאוד אמין, אשר משתמש באלגוריתם ייחודי ומאוד אמין שפותח בגרמניה וקיים כבר למעלה משלושים שנה. הוא יכול לסקור נתונים של מחזור חודשי באופן טבעי ורציף, ובכך הוא לומד על מחזור האישה בצורה מדויקת ומכאן עוזר לנשים רבות בשלבי תכנון הריון, ועל מנת לדעת מתי הן פוריות ומתי לא. 

בנוסף, מדובר על מכשיר שמאוד קל ונוח לשימוש. לא מדובר על מכשיר שדורש תפעול מיוחד, אפשר להשתמש בו בכל מקום, הוא לא דורש פרטיות או אינטימיות מיוחדת. קל ונוח מאוד להשתמש בו. 

לסיום, מעצם זה שהשימוש בדייזי הוא רציף ועקבי, זה אומר שאפשר להשתמש בו כל הזמן, לא רק לבדיקה ספציפית. בצורה כזו או אחרת, תכנון הריון הופך להיות הרבה יותר פשוט, הרבה יותר נוח. כל מה שצריך לעשות, זה פשוט למדוד את חום הגוף, לוודא שנתוני הווסת נמצאים במכשיר וזה הכל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here