לילדים של היום מגיע יותר – סמי הכבאי לא בפורים

0
278
קרדיט תמונה FREEPIK

משחקים וצעצועים הם ללא ספק עולם שלם וכאשר מגיע הרגע לבחור משחק אטרקטיבי לילדים המתוקים שלנו קשה לבחור מה להביא להם. אין ספק כי המבחר העצום יכול לעתים גם לבלבל אך כמובן נברך עליו כיוון שהוא מאפשר לילדים ליהנות מעולמות שלמים שאולי לנו, המבוגרים, לא היה כשהיינו ילדים. נראה כי לילדים של היום מגיע יותר ועם מבחר כל כך גדול אין ספק כי ניתן לתת להם את זה. 

עולם שלם של משחקים לגיל 3:

בכל חנות צעצועים שתבדקו, בין אם מדובר בחנות אונליין או חנות פיזית, תמצאו עולם שלם של משחקים לגיל 3 . דוגמאות למשחקים מסוג זה יכולים להיות ספרים מגנטיים, בובות, מכוניות וטרקטורים מסוגים שונים, דומינו, משחקים מוסיקליים, משחקי דיג, טלסקופים, משחקי הרכבה, משחקי חשיבה, כלים למטבח, ציוד מכבי אש ועוד.

סמי הכבאי הוא לא רק תחפושת לפורים:

אחד מסדרות הטלוויזיה האהובות ביותר על ילדים היא סמי הכבאי. עובדה זו הפכה אותו למותג על בקרב ילדים ובאופן טבעי הושקו מוצרים רבים למותג זה ולא רק תחפושות פופולריות לפורים: תמצאו בובות של סמי הכבאי, משחקי מכבי אש עם המותג, משאיות כיבוי אש מדליקות במיוחד, פאזלים של סמי הכבאי ועוד. אם הילדים שלכם אוהבים משחקים של מכבי אש או ספציפית את סמי הכבאי זה יכול להיות עולם מבדר מאוד עבורם.

משחקי ציוד כיבוי אש לילדים:

משחקי ציוד כיבוי אש ובובות מתאימות יכולים לספק לילדים שלכם שעות רבות של הנאה ועניין כך שאם אתם מחפשים משהו שיעסיק ויעניין אותם כדאי יהיה לבחון את מבחר הצעצועים בנושא זה:

  • בובות – לצד ציוד רב ומגוון של משקיות ומכוניות כיבוי אש, תחנות כיבוי אש ואביזרים שונים שתכף נדבר עליהם יש כמובן את הבובות. בובות אלה מפיחות חיים במשחקים שלנו ויכולות להציג דמויות ואובייקטים שונים עמם נוכל לשחק ככלים או דמויות ראשיות ב"עלילה" שלנו – או לפחות של הילדים שלנו. מלבד בובות סמי הכבאי תמצאו גם בובות של כבאים אחרים, בובות של מטף כיבוי אש, בובות מסוג, להבות וציוד נלווה. הבובות יכולות להיות בובות רכות מפרווה או בובות מפלסטיק בדרך כלל. 
  • משאיות ומכוניות – כמובן מה שווה הכבאי ללא משאית שיכולה להוביל אותו ממקום למקום? בין כלי הכלב הפופולריים ביותר לילדים הן אותן משאיות אדומות של כיבוי אש. משאיות הכוללות עגורן או ללא עגורן, חלקן נוסעות ועושות צלילים ואחרות שקטות ובעלות גלגלים לתנועה חופשית ידנית. 
  • תחנות כיבוי אש – תחנת כיבוי האש היא המקום ממנו הכבאים יוצאים לכיבוי השריפות וטיפול באזרחים. אתם רוצים לספק לילדים שלכם תחנת כיבוי אש מדליקה במיוחד וגדולה מספיק להכיל את הדמויות שקניתם להם. התחנות בחנויות הצעצועים מעוצבות בסגנון שונה ובעלות פונקציות משחק שונות. חלקן כוללות גם דמויות נוספות וציוד נוסף שהילדים שלכם יוכלו לשחק בהם.
  • תיק אביזרים – ערכות לוחם אש או ציוד כיבוי אש אלו ערכות מדליקות המחכות ערכות מציאותיות שכל כבאי צריך. הן כוללות בדרך כלל מטף כיבוי אש, מגפון, גרזן, פנס ולעתים גם טלפון, תג לוחם אש ותיק או מזוודה מדליקים לאחסון של כל הכלים. אין כבאי שיכול לספק עבודה מקצועית ללא הציוד שלו ולכן גם הילדים שלכם יצטרכו תיק מאובזר היטב לפעילות שלהם.
  • פאזלים ומשחקי הרכבה – וכמובן שלא כל משחק צריך להיות רק לצרכי פנאי וכי יש פאזלים ומשחקי הרכבה שיכולים לעזור לילדים שלכם לפתח את המחשבה והיצירתיות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here