משלוחי פרחים בירושלים

0
1028
משלוחי פרחים בירושלים
קרדיט FREEPIK

כשזה נוגע לנושא כמו משלוחי פרחים בירושלים, אפשר שיעלו שאלות: האם נכון לשלוח פרחים בהקשר זה או אחר? איזה סוג של "סידור פרחים" לשלוח? ואיזה טאץ' אישי אפשר להוסיף? שאלות אלו ועוד יכוונו את מסענו ודרכנו בכתבה זו.

משלוחי פרחים בירושלים: סידורי פרחים

כשחושבים על משלוחי פרחים בירושלים, כדאי לשקול איזה סידור יכול להתאים? האם סידור כמו זר פרחים ללא אגרטל, סידור כמו זר פרחים בתוך ועם אגרטל, ואפילו תצורות מיוחדות של "אגרטלי פרמיום", מהסוג המושקע שמראה – "תראו איזה דבר יפה קיבלתי מתנה". כשהכוונה היא יותר מאשר רק לפרחים עצמם.

משלוחי פרחים בירושלים: רק זר פרחים, ללא אגרטל

משלוחי פרחים בירושלים הם לרוב ללא אגרטל. איך זה נעשה? איך שומרים שהפרחים יהיו צמודים ומסודרים יחד? ובכן, באמצע הגבעולים של הפרחים, ישנה קשירה שצוות החנות עושים בה שימוש, מעין שזירה של גבעולי הפרחים והצמחים בסרט דקורטיבי. ועם זאת, לאחר קבלת הזר אפשר שיהיה עניין לפתוח את הסרט ולשים את הזר עצמו באגרטל מתאים. כמו גם לחתוך את החלקים שנכון לחתוך, אם בכלל, טרם ההעברה לאגרטל. זוהי אופציה "ללא-אגרטל", או לפני הכנסה לאגרטל. למעשה, אפשר גם להשאיר את השזירה של הזר, כך שהוא שומר על צורתו – ועדיין למצוא לו מקום באגרטל. כך שהצורה הכללית יכולה להישמר גם לאחר החלפת המקום והכנסה לאגרטל הפרחים. כאמור, ישנם משלוחי פרחים לסוג זה (ללא אגרטל) של משלוחים נטולי אגרטל שעושים שימוש "בתאי מים", כדי לאפשר מידה של הזנה לפרחים המובלים בדרכם למישהו שיאהב אותם.

מה היתרונות של משלוחי פרחים בירושלים שאין להם אגרטל?

ראשית כל, כשזה נוגע לנושא כמו משלוחי פרחים בירושלים ללא אגרטל, כמובן היתרון הניכר הוא המחיר. שכן העלות הינה נמוכה יותר. חלק גדול מהלקוחות אינם רוצים להוסיף אגרטל לקנייה, מה גם שברוב המקרים מקבלי הזר יבחרו אגרטל שנמצא אצלם בבית וידעו היכן לשים את הזר. יתרה מכך, באם מדובר על משלוח פרחים שמאפשר לפרחים להמשיך לחיות בנוחות ונעימות בזמן השילוח, וברור שלנמען יש אגרטל פרחים מתאים, זו לרוב האופציה במתאימה. 

יחד עם זאת יש אפשרות שמשלוח ללא אגרטל, לא יביא את אותו "כלי מכיל", ועל כן אולי לא תהיה אותה תחימה לעיצוב, מה שיכול להשפיע על סידור הפרחים. כמו גם, מי שמקבל את המשלוח בעצם אחראי על "העבודה" של העברה לאגרטל, וכיוצא בזה, והלקוח השולח את הזר ירצה שהמתנה תגיע "שלמה".  קחו בחשבון שישנם מקבלי זרים שדווקא נהנים "מעבודה" שכזו, של העברת הפרחים לאגרטל. בעיקרון אפשר גם לחשוב לפי יכולת של מקבל הזר לשים את הפרחים באגרטל בעצמו, והאם יש סיכון במשלוח אגרטל זכוכית. אם מקבלי הזר ישמחו להעביר את הפרחים בעצמם לאגרטל, או שאין להם מקום לשים את האגרטל, הרי זה משובח. אם סביר שאין להם יכולת להעביר את הזר או שאין להם אגרטל בנמצא (משרד לדוגמה), אפשר להביא להם את "הגרסה המלאה".

משלוחי פרחים בירושלים עם אגרטל זכוכית

כאמור, משלוחי פרחים בירושלים בהחלט יכולים להגיע עם גם זכוכית. לא משנה איזה, או לפחות – כל אגרטל לגופו. בין אם זה זכוכית שקופה, חלבית, במגוון צורות, גדלים, גוונים וממדים. אפשר שצוות החנות בירושלים או בכל מקום יהיו אלו שיבחרו את האגרטל בהתאם לזר הפרחים ויבקשו להתאים כך שתהיינה התאמה ואפקט מושך וקסום דיו במתנה. כאשר ישנם אגרטלים, אפשר שסידור הפרחים יהיו יותר וורסטילי, שכן מקובל לעצב ישירות בתוך האגרטל. ישנם סידורי פרחים המעוצבים לפי האגרטל עצמו. אגרטלים שעוברים דקורציה לפי חוש העיצוב של שוזרי הפרחים, או  קופסאות מתנה הנותנות הרגשה של השקעה, או מראה של קופסת שוקולד. כך מביאים שמי שמקבל את משלוח הפרחים עבורו, מקבל "את האריזה המוגדרת", עיצוב פרחים כפי שהתכוון "המשורר" בחנות הפרחים. בצורה זו, מצד אחד יש עיצוב יוצא דופן ומוכוון מראש על ידי צוות החנות, ומצד שני אפשר לקבל את כל הזר "בתוך הקופסא", מבלי לעשות איתו "עבודה" עם קבלתו למרחב. לא צריך להעביר אגרטל, לחתוך, לנקות, לוודא, וכיוצא בזה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here