כרית הריון והנקה

0
2127
כרית הריון והנקה
קרדיט תמונות:יח"צ

כרית הריון והנקה היא כרית מופלאה שאת חייבת שתהיה לך אותה, היא לא סתם מוצר שאפשר לדלג עליו, כל אמא מנוסה יודעת שיש מוצרים שמשפרים לנו את איכות החיים ועליהם נאמר: חבל שלא המציאו אותם קודם, כך היא כרית הריון והנקה, השימוש בה כל כך מקל על האישה ההריונית וגם על היולדת והתינוק, וזה מה שהפך את הכרית למוצר חובה להריוניות וליולדות.

אז למה באמת צריך כרית הריון והנקה? ולמה דווקא בהריון היא מאוד מומלצת? ומתי לא צריך אותה בכלל?

מזל-טוב! את בהריון, בטח כבר מזמן יחסית שמעת את זה, מאז עברו עלייך הרבה תופעות (חולשה, הקאות, מצבי רוח, ועוד…) ואם לא , אז את ברת מזל ושמחים בשבילך, אך יש עוד תופעות לפנייך שעוד לא הגעת אליהם, (ואולי כבר כן?), אצל הרבה נשים החל מהשליש השני של ההריון (חודש חמישי בערך) הבטן גדלה והיציבה משתנה, בעקבותיה מגיעים כאבי גב, רגליים, ועייפותתתתתת , עייפות ממש, הבעיה הנוספת היא שבדיוק כשהגוף צריך שינה ומנוחה והרבה, קשה מאוד להרדם ויש צורך לשנות תנוחה כל מעט זמן…. 

וכאן מגיע הפתרון המופלא שהגיע לעולם, כרית הריון והנקה , הכרית שמאפשרת לישון בנוחות, להירדם בקלות , ולהפחית עומס ולחץ מהגב התחתון והרגליים, בדיוק מה שאת צריכה בשלבים האלו של ההריון.

יתרונות נוספים של כרית הריון והנקה

כרית הריון והנקה מקלה על החיים גם בדברים נוספים, נשים רבות משתמשות בה כשהן יושבות על הספה והכרית מאחור, כך ההישענות יותר נעימה, וכשצריך לקום מהספה אז זה אפשרי בלי יותר מידי מאמץ, כרית ההריון וההנקה המומלצת היא הכרית הגדולה ומועילה שמאפשרת שינה והישענות בתנוחות שונות וגם אפשרי שיתוף של בן הזוג בכרית, היא גדולה ויש מספיק מקום, תהנו יחד.

קרדיט תמונות:יח"צ

כרית הריון בזמן הלידה

בנוסף , את כרית הריון והנקה הזו את חייבת לקחת איתך ללידה, לשים אותה מתחת לגב העליון והראש ולתת לעצמך חווית לידה נעימה ומפנקת, וגם באשפוז יחד עם התינוק התחילי להשתמש בה גם ככרית הנקה, את תגלי מהר מאוד שהכרית ממש עוזרת להניק את התינוק בקלות ובכיף. 

האכלה עם כרית הריון

גם אם תבחרי להאכיל את תינוקך מבקבוק ולא להניק עדיין הכרית תשמש אותך באהבה, תוכלי להניח את התינוק על הכרית בזמן ההאכלה וכך להאכיל בנוחות כשהתינוק שלך מרגיש אהוב ומחובק, אין תחושה יותר נפלאה מזו בידיים של אמא , או של אבא ואפילו סבתא וסבא.

מתי לא צריך את הכרית

אזהרה, הכרית ממכרת, גם אחרי ההריון השימוש בכרית ממש נעים ונוח, לאמא הטריה שצריכה להאכיל תינוק או תינוקת מתוקים גם בלילה, שעות השינה המעטות שנשארו יקרות מאוד, וכדאי לישון כשכמה שיותר נוח, מלבד זאת, הנקה בשכיבה היא תנוחה שמאוד כדאי ללמוד אותה, הרבה יותר קל להניק באמצע הלילה כששוכבים על הצד והתינוק יונק, והשימוש בכרית הריון והנקה בזמן ההנקה בשכיבה ממש נוח, גם לתמיכה של התינוק וגם להגבהת הראש של האמא להנקה נוחה.

אם אינך סובלת מכאבים והילד/ה סיימו לאכול מבקבוק או הנקה את יכולה לוותר על הכרית את לא תצטרכי אותה עוד אלא אם סתם בא לך להתפנק

דבר אחרון שחייב לדעת – כרית הריון והנקה של הריונית היא מוצר איכותי ומאוד יעיל, לא מכירים אישה שאמרה שהכרית לא שיפרה לה את התחושה והעניקה לה תחושה נעימה ומפנקת, אז גם אם חשבת שאין לך צורך באחת כזו, ממליצים לחשוב שוב ולאפשר לעצמך או לאישה שאת מכירה ורוצה לתת לה תחושה נעימה ואהובה, כרית הריון והנקה, זו הכרית שאת חייבת שתהיה גם לך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here