איך באמת אפשר לחגוג חאלקה לילד שלכם

0
676
קרדיט: http://www.barmitsvabakotel.co.il/

לא כל משפחה תרצה לחגוג את אירוע החלקה לילד שלה. אבל אם זו היא המסורת של המשפחה שלכם ואתם רוצים להפיק אירוע משפחתי מיוחד במינו, יתכן שתרצו להשקיע את כל המשאבים בהפקה של אירוע חזק באזור צפת, ביחד עם מפיקת אירועים מקצועית כמו אסתי בוסקילה, שיכולה לייצר חוויות וגם להפיק אירועי יוקרה באיזור צפת והצפון.

מה הוא אירוע החאלקה ומה חשיבותו?

חאלקה הוא אחד המנהגים העתיקים ביותר בקרב קבוצות רבות בחברה הישראלית. מדובר על מסיבה גדולה שמתרחשת באזור גיל 3, ובה הבן שהיה עד לעת הזו היה תינוק, הופך לילד גדול. מרכז המסיבה הוא טקס החאלקה שבו השיער הארוך של הילד מקצה והוא מקבל תספורת חדשה. זהו רגע מרגש בתור הורים ואתם רוצים לחלוק אותו עם כל בני המשפחה והחברים הקרובים שלכם. ולכן, מבחינתם של הורים רבים זוהי סיבה למסיבה והם מעדיפים להזמין את כל בני המשפחה וליצור אירוע גדול.

למה דווקא באיזור צפת?

המסורת היהודית מציינת דווקא את תקופת לג בעומר בתור התקופה שבה צריך לבצע את החאלקה. והעיקר באזור הר מירון וצפת מגיע מהעובדה שמדובר על אזור שבו יש גברים רבים של רבנים ומלומדים שלהן משויכות סגולות אלו ואחרות במסורת היהודית. מה שאומר שאתם רוצים למצוא אולם אירועים בצפת שיכול לארח אותכם אחרי טקס החאלקה ובעיצומו של יום טיול בין כל המקובלים החשובים ביותר.

האם אפשר לשלב את החגיגה בטיול בסביבה?

כמו שאתם בוודאי מבינים, מבחינתן של משפחות רבות חלק מהותי טקס החלאקה הוא גם האפשרות לבקר באזור צפת ולצאת ליום טיול. אתם יכולים להשכיר אוטובוס ומדריך או לצאת לטיול באופן עצמאי, אבל כך או כך כדאי לקחת את הזמן ולהכיר את אזור צפת אם יש לכם הזדמנות. הפקה של אירוע שכוללת גם סיור בצפת היא חלק מהנה ומרגש בתהליך התכנון של אירועי החאלקה הילד שלכם, אבל חשוב גם לעשות את הדברים כמו שצריך, ולכן מומלץ להיעזר במפיקים מקצועיים שמכירים את הסביבה ואת האטרקציות שפועלות באזור.

אסתי בסקילה היא מפיקת אירועים מיומנת ומנוסה שעוזרת לי משפחות רבות לתכנן את אירועי החלק שלהם, בוודאי אם אתם רוצים להפיק את האירוע באזור צפת. כל מסיבה תהיה מושלמת וכל חוויה משפחתית תהפוך להיות בלתי נשכחת. אז אל תהססו לפנות למספר הטלפון, ולקבל את הפרטי כל הפרטים מאסתי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here