טיפים לאכילת ארוחת בוקר בריאה יותר

0
325
טיפים לאכילת ארוחת בוקר בריאה יותר
קרדיט תמונה FREEPIK

ארוחת בוקר יכולה לעזור לכם להתחיל את היום בצורה בריאה, ולתת לכם את האנרגיות שיניעו אתכם להצליח ולהיות מאושרים. לשם כך, אתם לא יכולים להסתפק בפרוסת לחם עם שוקולד או בדגני בוקר מסוכרים. 

איך אוכלים ארוחת בוקר בריאה ומזינה יותר? יש לנו ארבעה טיפים פשוטים בשבילכם.

תקפידו לכלול בארוחה רכיבים מ(שלוש קבוצות מזון שונות

כלל אצבע נהדר ליצירת ארוחת בוקר מאוזנת, הוא לבנות את הארוחה שלך תוך שימוש בכמה שיותר קבוצות מזון שונות. מגוון המזונות עוזר לעכל את הארוחה טוב יותר, לשפר את איכות התזונה ולסגור פערים תזונתיים. בכל ארוחת בוקר, כדאי לכלול מזונות עם חלבונים, סיבים ושומן.למשל: פרוסת לחם (או טוסט) מחיטה מלאה, עם חמאת בוטנים וכוס חלב; יוגורט עם פירות חתוכים וגרנולה; חביתה מקושקשת עם ירקות וגבינה.

פשטות היא שם המשחק

לא צריך לצפות בתוכניות בישול, או לעקוב אחר מתכוני ארוחת בוקר באינסטגרם, כדי לקבל רעיונות לארוחת בוקר פשוטה, טעימה ומשובחת. אתם יכולים "לחטוף" משהו קטן על הדרך, לא לבזבז זמן לפני העבודה ועדיין לאכול ארוחה מזינה וטובה. קרקרים, פירות וחטיפי דגנים מלאים הם דרך קלה להשיג חומרים מזינים שניתן לאכול תוך כדי תנועה. ארוחת הבוקר לא צריכה להיות מסובכת כדי להיות טעימה.

אל תפחדו להתנסות

אם אתם בכל זאת רוצים להשקיע קצת יותר זמן ומאמץ בהכנת ארוחת הבוקר, זה מעולה, כי תוכלו להתנסות במאכלים חדשים, למצוא דברים שאתם אוהבים ולגוון כל הזמן, כדי אף פעם לא להשתעמם כאשר אתם מתחילים את היום שלכם.

תאכלו ארוחת ערב לארוחת בוקר

כאשר מתחילים להיגמר לכם הרעיונות, זה הזמן להיות יצירתיים. מי אמר שמה שאתם אוכלים לארוחת הערב לא מתאים לשעות הבוקר? תחשבו מחוץ לקופסה, ואל תפחדו מארוחות בוקר "מוזרות". אתם אפילו יכולים לאכול בבוקר שאריות מהיום הקודם. אתם יכולים לחמם שאריות ולאכול אותן כמו שהן, או להפוך אותן למשהו חדש ומרענן. כמעט זרקתם את האורז מארוחת הערב? אם תטגנו אותו מעט עם ביצת עין, תתבלו ותוסיפו כוס חלב – יש לכם ארוחה מעולה. לא בטוחים מה לעשות עם שאריות בשר וירקות? תגרסו או תחתכו אותם לחתיכות קטנות, הוסיפו פנימה ביצים (אפשר גם גבינה) ויש לכם חביתה מדהימה.

לסיכום

כדי להצליח לאכול תמיד ארוחת בוקר בריאה, אתם צריכים לדעת לתכנן את הארוחות שלכם מראש. זה אמנם קל יותר להגיד מאשר לעשות, אבל אתם תודו לנו על הטיפ הזה בפעם הבאה שתספיקו לאכול בבוקר, ועדיין לא לאחר לעבודה או ללימודים.

תחתכו מראש ותארזו פירות, תכינו כריכים, תכניסו את תערובת השייק האהובה שלכם לקופסה או לשקית וכו' – לא משנה מה ארוחת הבוקר האהובה עליכם, עם קצת תכנון בערב שלפני הכל אפשרי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here