רגליים חלקות בקלי קלות

0
342
קרדיט FREEPIK

ישראל היא מדינה חמה ואפילו מאוד, ובהתאם למזג האוויר הרגליים שלנו חשופות בחלק גדול מימות השנה. במצב כזה אין פלא שכולנו מחפשות פתרונות לרגליים חלקות – ורצוי כאלה שיהיו יעילים ונוחים, ימנעו מהשערות לחזור תוך זמן קצר, לא יכאיבו לנו וגם לא ירוקנו את חשבון הבנק.

גילוח: מהיר, זול – אבל גורם לשערות לצמוח בקצב מואץ

כשאנחנו צריכות לצאת מהבית והרגליים שעירות, נדרש פתרון מידי, ואין מן הסתם זמן לעבור טיפול לייזר ברגליים כאן ועכשיו. הפתרון במקרים אלה יכול להיות גילוח – פעולה זריזה וזולה, אבל כזו שיש לה מחיר אחר: חיתוך השערה באמצעות הסכין מעודד את הגוף להצמיח אחת חדשה, וסביר להניח שהיא תהיה קשה יותר וכהה יותר.

שעווה: יעיל – אבל כואב

עוד שיטה קלאסית להסרת שיער גוף מיותר ובפרט מהרגליים היא שעווה- זהו טיפול שאפשר לבצע גם בבית וגם אצל קוסמטיקאית, כשבכל מקרה העלות לא גבוהה והיעילות דווקא כן – במרבית המקרים מובטחים 3-4 שבועות של נחת מהרגליים וראש שקט.

הסרת שיער בלייזר: לא זול – אבל התוצאות הן לטווח ארוך (מאוד!)

הסרת שיער בלייזר מתאימה בעיקר לבעלות עור בהיר יחסית וכשהשערות עצמן כהות, אך יחד עם זאת יש כיום גם מכשירים משוכללים שמצליחים להעלים שיער מרגליים שזופות מבלי לפגוע בהן. אנרגיית הלייזר הממוקדת פוגעת בזקיקי השערות ולכן הן מוסרות לטווח ארוך מאוד, אך בדרך כלל נדרשת סדרה של פגישות בתדירות של אחת לחודש עד להשלמת העלמת כל השערות הסוררות. לאחר מכן ייתכן צורך בטיפולי תחזוקה אבל בתדירות נמוכה מאוד. כשמישהי מחפשת מכון לבצע בו הסרת שיער בלייזר המלצות של חברות הן דרך טובה מאוד להפקיד את הרגליים (וגם אזורים אחרים בגוף ובפרט המפשעות) בידיים מקצועיות באמת, ולעבור את הטיפול עם מכשיר לייזר מדגם מתקדם.

הטיפול שאחרי הטיפול

עוד המלצה חשובה היא להרגיע את העור אחרי הטיפול להסרת השיער, בין אם מדובר על הסרת שיער במפשעות  שהוא אזור רגיש במיוחד באמצעות לייזר ובין אם עם גילוח. ישנם תכשירים ייעודיים מטפלים גם בתופעה של שערות חודרניות שעלולה להיווצר בעקבות חלק מהטיפולים. כמו כן, חשוב להימנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפולים, ובפרט לאחר טיפולים בפנים ואף למרוח קרם הגנה על מנת לשמר את התוצאות ולמנוע פיגמנטציה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here