טיפולים טבעיים יעילים לילדים – גיל נמיר מציע פתרונות

0
1529
קרדיט: Pixabay

כבר בגיל כה ראשוני וקריטי להתפתחות, ילדינו נחשפים לשלל פרקטיקות רפואיות אשר עשויות להשפיע באופן ניכר לטווח הארוך על החיוניות הכללית. מטיפולי אנטיביוטיקה חזקים ועד לטיפולים תרופתיים להפרעות קשב וריכוז, אנו עשויים לגלות שאכן – הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות. על אף שבלא מעט מקרי טיפולי רפואה קונבנציונאלית הם חיוניים ואף הכרחיים, לעתים אנו ממהרים ללכת בדרך הקצרה אל הפתרון ועשויים להחמיץ פתרונות שלמים ובני קיימא. דיקור סיני מציע שלל יתרונות בריאותיים גם לילדים ולפני שנרוץ שוב לקנות אקמול, שווה להתוודע אליו. גיל נמיר – רפואה סינית עתיקה, מטפל ברפואה סינית זה שנים רבות ומציע לתושבי הצפון שלל טיפולים למגוון מצבים בריאותיים. ילדים רבים שעברו במרפאה זכו להקלה, לתהליך מעצים ולטיפול רגיש ועדין המותאם לצרכים הייחודיים של גילם, מינם והאפיון האינדיבידואלי שלהם.

גיל נמיר מומחה לדיקור סיני לילדים

על אף שהדבר עשוי להיות בהתחלה משונה או אפילו מעורר חשש עבורם, דיקור סיני לילדים טומן בחובו פוטנציאל משמעותי לחיזוק כלל מערכות הגוף, שיפור החיוניות ואיזון מצב הרוח. זוהי הזדמנות חשובה להעניק לילדיכם תמיכה חשובה בהתפתחות שלהם.

טיפול אישי המותאם באפיון מדויק

כדי להיתרם מטיפולי רפואה סינית כראוי, המפתח הוא אפיון נכון של אורח החיים והצרכים. לכן, על המטפל להכיר לעומק את המטופל על ההיסטוריה הבריאותית שלו, נטיותיו הרגשיות ונסיבות חייו. כך, כשהגוף והנפש שלובים זה בזה, ניתן לייעד את הטיפול המקיף והאפקטיבי ביותר.

לכן, כל טיפול בקליניקה מתחיל במפגש היכרות עם הילד אליו מתלווים ההורים. במהלך המפגש, נבצע בדיקה מקיפה ונחפש אחר תסמינים שעשויים להעיד על חוסר איזון ונתשאל את הילד וההורים כאחד כדי לזהות יחד את הכיוון הראשוני לאפיק הטיפול המתאים. כדי להבטיח שהטיפול יותאם היטב לילדים, נעשה שימוש במחטים מיוחדות, עדינות ודקות יותר המבטיחות תהליך בטוח ונעים יותר לילד.

טיפול בשלל מצבים בריאותיים

בין אם מדובר בקשיי נשימה או עיכול, כפתרון לחיזוק המערכת החיסונית או לשיפור הריכוז ומצב הרוח, יש לרפואה הסינית את הכוח לחולל שינויים מקיפים בחיוניותו ובריאותו הכללית של האדם. במשך שנים, מייעד גיל נמיר – רפואה סינית עתיקה מגוון טיפולי דיקור סיני בצפון הארץ בהתאמה אישית לצרכי המטופל והותיר אחריו מטופלים מחוזקים ומאוששים החוזרים שוב ושוב לקבל עוד מהמגע המרפא של עולם הרפואה הסינית. לקבלת פרטים נוספים על כל אפשרויות הטיפול ולתיאום פגישת אבחון, ניתן להתקשר עוד היום למספר הטלפון 052-8011375.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here