אימהות – מחפשות ספורט אתגרי באילת? הינה כמה המלצות שוות

0
53
קרדיט - Pixabay

בין שאתן מארגנות חופשה באילת לעצמכן עם החברות הכי טובות, עם בן הזוג או אפילו עם כל המשפחה, אחד הצעדים לתכנון החופשה המושלמת הוא סגירה מראש של ביקור באטרקציות הכי שוות בעיר. באילת ידוע שלא משעמם לרגע, וזאת הודות למגוון הפעילויות שהעיר מציעה לתיירים ולמטיילים, ובהן פעילויות ספורט אתגרי. באילו פעילויות של ספורט אתגרי תוכלו ליהנות באילת? כל ההמלצות והטיפים במאמר שלפניכן.

אילת: העיר שאין לה תחליף

אנשים רבים המגיעים לאילת מתכננים בין היתר לקפוץ לים כדי להשתזף על החוף, לצלול ולגלות את החיים הימיים העשירים של הים האדום ועוד פעילויות ימיות מהנות ומרעננות. זהו גן עדן לחובבי ספורט ימי, והעיר מספקת סביבה אידיאלית למי שמחפשת חוויה עמוסת אדרנלין. כחלק מתכנון החופשה שלכן, הכולל אריזה נכונה, השכרת רכב בארץ בקלות לנסיעה חווייתית וכמובן חיפוש אטרקציות, אנחנו כאן כדי להכיר לכן את האטרקציות הכי שוות בעיר. בואו נתחיל!

צלילה

לאימהות הנועזות שרוצות לחקור את הנפלאות המתגלות מתחת לפני השטח, צלילה באילת היא אטרקציה שהיא פשוט חובה. ברחבי אילת יש כמה מנקודות הצלילה הטובות בארץ (ואפילו בעולם), שבהן תוכלו למצוא שוניות אלמוגים צבעוניות ומינים ימיים מגוונים. שימו לב, יש כל מיני מועדוני צלילה באילת הפזורים בחופים – בחרו את מועדון הצלילה ששם בראש סדר העדיפויות שלו עניינים של בטיחות, בייחוד אם צלילה היא אתגר חדש עבורכן.

מצנח ים

יש לכן הזדמנות לעוף לגובה של כמאה מטרים מעל הים האדום ולצפות בנוף המושלם של העיר וסביבתה – מהאוויר! מצנח ים הוא חוויה מרגשת שאותה תוכלו לעשות לבד, בזוג או כחלק מבילוי קבוצתי, ומי שעשה זאת מספר שאפשר להרגיש את תחושת הריחוף והאדרנלין גם שעות אחר כך.

בננה באילת

האטרקציה הכי ותיקה ומוכרת באילת היא בלי ספק הבננה. הבננה מומלצת ביותר לחובבי אקסטרים וספורט ימי, והיא מתאימה גם לבני נוער וגם למבוגרים. אל תחשבו שמדובר בעוד שיט רגוע בחופי אילת – הבננה היא חוויה שתעלה לכם את הדופק ותישא אתכם במהירות גבוהה על גבי גלי המים המשפריצים. אל תשכחו להחזיק חזק בידיות האחיזה, אחרת תיפלו למים (ובינינו, זה גם חלק מהחוויה).

רייזרים באילת

אם אתן מעדיפות להיות על הקרקע, אבל עדיין לחוות פעילות אתגרית בעצימות גבוהה, טיול רייזרים בנוף המדברי היא החוויה האידיאלית עבורכן. רייזר הוא למעשה רכב שטח המאפשר לנוסעיו ליהנות מנסיעה פרועה אך בטוחה, גם בשטחים שיש בהם מכשולים. רייזרים באילת הם פעילות פופולרית לנופשים בעיר, המתאימה לאנשים שאוהבים שטח, אדרנלין גבוה ונופים עוצרי נשימה. אתן יכולות ליהנות מנסיעה ארוכה באזור ההרים או מנסיעה קצרה באזור אילת – אל תשכחו משקפי שמש, מים והרבה מצב רוח טוב.

שמרו על הבטיחות שלכן

ספורט אתגרי הוא מפתה, אבל חשוב לעשות אותו באופן בטוח. לפניכן כמה טיפים לבטיחות מרבית, כדי להבטיח חוויה עוצמתית וחסרת דאגות:

  • בחרו מפעילים ומדריכים מוכרים ואמינים: יש מפעילי ספורט ימי רבים באילת. בחרו במפעילים שיש להם מוניטין טוב, קראו ביקורות ואל תתביישו לשאול על עמידה בתקנות הבטיחות
  • בדיקת ציוד: לפני עיסוק בספורט אתגרי מכל סוג שהוא, בדקו את הציוד ביסודיות וודאו שהוא תקין. אם משהו נראה לכן לא תקין, אל תהססו לבקש להחליף אותו
  • דעו את הגבולות שלכן: חשוב שתהיו מודעות לגבולות שלכן, ואל תשתתפו בפעילות שאולי עלולה לעמת אתכן עם מגבלות פיזיות או נפשיות (למשל, אנחנו ממליצים פחות על מצנח ים לאנשים שיש להם פחד גבהים)

לסיכום

אם גם אתן אימהות הרפתקניות המשתוקקות לחוויה בלתי נשכחת, באילת תוכלו למצוא מגוון סוגים של ספורט ימי אקסטרימי ומהנה. אז קדימה, זהו הזמן שלכן לצבור חוויות וזיכרונות שיישארו איתכן לכל החיים. שתהיה חופשה מהנה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here