היתרונות של מוצרי הרבלייף: קלוריות נמוכות וערך תזונתי גבוה

0
277
קרדיט לתמונה FREEPIK

חברת הרבלייף ידועה מזה שנים כאחת המובילות בישראל ואף בעולם בתחום הדיאטות. יחד עם זאת, לא כולם מכירים את שלל המוצרים שמציעה החברה למתאמנים ולציבור הרחב, המאופיינים בערכים תזונתיים גבוהים ורמה נמוכה של קלוריות. בשורות הבאות יובא מידע על הנושא.

שייקים ומשקאות של הרבלייף

כאשר מדברים על מוצרי הרבלייף צריך להתחיל עם השייקים של החברה, המהווים בסיס לכל תוכנית דיאטה עבור אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם, עבור ספורטאים, מפתחי גוף וכדומה. השייקים תוכננו כך שיהוו תחליף לארוחה, כך ששייק אחד מחליף ארוחה אחת ושני שייקים שתי ארוחות. הם מגיעים בקשת ררחבה של טעמים כגון קפוצ'ינו, וניל, תות, מלון, טרופי, וניל עוגיות, כשר למהדרין ועוד. מה שמיוחד בשייקים האלו הוא כמות גבוהה של חלבון, ביחד עם סיבים תזונתיים ועשרים מינרלים וויטמינים, לעומת כמות מזערית של קלוריות. אל השייקים גם ניתן להוסיף תבלינים, ירקות ופירות כיד הדמיון הטובה.

אחד היתרונות של השייקים הוא כמובן שניתן להכין אותם בקלות, וכך גם את המשקאות האחרים של החברה. למשל, פרו מקס הוא משקה חלבון להתאוששות, המתאים באופן מיוחד למפתחי גוף שסיימו אימון כוח אנאירובי. במשקה הזה יש 25 גרם חלבון המעודד צמיחה ותחזוקה של מסת שריר, וכן כמות טובה של ברזל התורם לייצור תאי דם אדומים, לחילוף החומרים בגוף ולהפקה של אנרגיה. עוד דוגמא היא משקה איזוטוני שנקרא CR7 DRIVE המתאים לצריכה בזמן הפעילות הגופנית, או אחריה או לפניה, כגון שחייה, ריצה, כדורגל, רכיבה על אופניים וכדומה. במשקה הזה יש ויטמינים מקבוצת בי המסייעים לחילוף החומרים ולהפקה של אנרגיה, וכן מגנזיום העוזר להפחית התכווצויות שרירים ועייפות, נתרן ואשלגן. יש בו גם 4 סוגים של פחמימות התורמים לשיפור הביצועים ומספקים אנרגיה.

תוספי דיאטה מובחרים

מלבד המשקאות, הרבלייף מציעה עוד שורה ארוכה של מוצרים התומכים בדיאטה. לדוגמא, שינזדרא הוא תוסף הכולל ויטמין סי, ויטמין אי, סלניום ובטא קרוטן. כל אלו יחדיו עוזרים לגוף להתמודד טוב יותר עם זיהומים ועם מתחים, והם גם מגוננים על הכבד, עוזרים להתגבר על עייפות, ומאפשרים לעמוד בצריכת ויטמין אי וסי היומית המומלצת. עוד דוגמא היא התוסף צליויוז שיש בו שורה אורכה של מינרלים וויטמינים, אשלגן, ברזל, אצת למינריה ועוד. לכל הרכיבים האלו יש אפקט ייחודי משלהם, לרבות ניקוי רעלים, אספקת חמצן לתאים, הגדלה של כמות תאי הדם האדומים, הקטנת הצטברות עודפי נוזלים, שיפור פעילותה של בלוטת התריס, חיזוק המערכת החיסונית, ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here