למה שלא תנצלי את הזמן כשהתינוק ישן? שיעורי אנגלית אונליין

0
1177
למה שלא תנצלי את הזמן כשהתינוק ישן? שיעורי אנגלית אונליין
קרדיט FREEPIK

כאשר התינוק קטן מאוד, אנו כהורים דואגים לספק לו את כל הצרכים. בתור אמא, את רוצה שיהיו לו את הבגדים הטובים ביותר, האוכל הטוב ביותר וכמובן שנת לילה ערבה. במילים אחרות, כאם אתם רוצה שהתינוק שלך ישן כמו תינוק. לשם כך חשוב לספק לתינוק את העריסה האיכותית ביותר. ובזמן שהוא ישן שנת לילה בריאה וטובה את יכולה לבצע פעולות שונות כמו קריאה או אפילו לימודי אנגלית. כן, כן כי יש אפליקציה שמאפשרת לך ללמוד בזמן המתאים לך. 

כך תבחרי את העריסה הטובה ביותר עבור תינוקך

כאשר התינוק נמצא בשלבי ההתפתחות המוקדמים יותר שלו, השינה חשובה עבורו מעין כמותה. על מנת להעניק את התנאים הטובים ביותר לשינה עבור תינוקך, עלייך למצוא לו את העריסה המושלמת. אלה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב כאשר בוחרים בייבינסט לשינה של התינוק:

  • הגודל של העריסה – אחד הדברים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון הוא הגודל של העריסה. יש צורך לוודא שהעריסה מתאימה לגודלו של התינוק וכי ניתן להשכיב אותו בה ללא בעיה או מאמץ. כך, עריסה קטנה מדיי למשל עלולה להתגלות כבלתי נוחה ולהפריע לשנתו של התינוק. 
  • החומרים שמהם היא עשויה – יש צורך לוודא שהעריסה שבה התינוק ישן היא טובה ועשויה מחומרים נעימים וידידותיים לסביבה. דוגמה לחומר נעים המתאים לכל מזג אוויר הוא הכותנה. 
  • נוחות הריפוד – לפני שבוחרים את העריסה, חשוב לוודא שהריפוד נוח ונעים כדי שהתינוק יוכל לישון היטב. 
  • העיצוב – גם העיצוב חשוב. כדאי לבחור בעריסה בעלת צבעים עדינים עם הדפסים יפים. 

כך תשכיבו את התינוק שלכם

מעבר לעריסה הנעימה שאתם קונים לתינוק, ישנם כמה דברים חשובים שכדאי להביא בחשבון כאשר משכיבים את התינוק לישון. ראשית, חשוב להשכיב את התינוק כאשר הוא מראה סימני עייפות כמו עיניים אדומות, בכי או משיכת אוזניים. מומלץ להשכיב את התינוק על הגב. נוסף על כך, בהדרגה מומלץ להימנע מ"לעזור" לתינוק להירדם באמצעות שירים או נדנודים. השכיבו את התינוק בעריסה היפה שקניתם לכבודו והניחו לו. עליו ללמוד בסופו של דבר להירדם לבד. כמו כן, חשוב להיות ערניים לבעיה כלשהי. אם התינוק מתקשה להירדם, ייתכן שדבר מה מציק לו. אולי כאבי שיניים, כאבי בטן או שפשוט התינוק רעב. ולבסוף, חשוב לשמור על סביבה נקייה ומאוווררת כדי לספק לתינוק את הטוב ביותר. 

ללמוד אנגלית בזמן שהתינוק ישן

זהו, תינוקך נרדם ויש לך שעה או שעתיים פנויות. כעת, תוכלו לעשות משהו שרצית לעשות כבר מזמן, אך לא היה לך פנאי והוא לשפר את כישורי האנגלית שלך. וזה לא משנה מדוע את עושה זאת. יכול להיות שאתם רוצה להתקבל לעבודה חדשה, או שפשוט תמיד חלמת לרענן את הזיכרון והשליטה שלך באנגלית מתקופת התיכון. כעת, בזכות שיעורי אנגלית מומלצים באינטרנט את בהחלט יכולה לעשות זאת. בשביל זה כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית i-fal ולהתחיל ללמוד. תוכלו ללמוד בזמן שנוח לך עם טובי המורים, לשפר את ההגייה, הדקדוק והשליטה הכללית בשפה האנגלית. האפליקציה מאפשרת ללמוד אנגלית באופן קבוע במשך כל יום לאורך כ-25 דקות. מחירי האפליקציה נוחים ומשתלמים, ומתאימים לכל כיס. 

כי ברגע שתתחילי ללמוד אנגלית עם האפליקציה, לא תוכלי להפסיק. האפליקציה מאפשרת לך ללמוד בראש שקט בכל זמן המתאים לך. גם אם אינך יכולה ללמוד כשהתינוק מתעורר בכל רגע, תוכלו לדחות את הלימוד לשלב מאוחר יותר. לדוגמה, כאשר תהיי ברכבת בדרך לעבודה או שתמתיני לרופאת שיניים בידיעה שמדובר בהמתנה ארוכה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here