המדריך לבחירת תיק לעגלת תינוק

0
1213
המדריך לבחירת תיק לעגלת תינוק
קרדיט לתמונה: freepik

עם כל תינוק קטן שנולד, נולדים עוד ועוד מוצרים שהתינוק צריך. כל יציאה מהבית הופכת לפרוייקט אריזה מאתגר שכולל: מזון, בקבוקים, טיטולים, משטח החתלה, משחה, בגדי החלפה, חיתול בד, מוצצים ועוד ועוד. תיק לעגלת תינוק אמור להכל את כל האביזרים עבור התינוק בצורה מסודרת ונגישה. התיק צריך להיות בגודל המתאים. כזה שידע להכיל את הכל אך גם לא יהיה מגושם מידי. עליו להיתלות על ידיות העגלה בצורה נוחה ונגישה. עם מקום מיוחד לבקבוקים עומדים מוצצים וכו'.

איך נבחר את התיק הנכון?

  1. תיק גב או צד-  בבחירה הזו מדובר בעניין של העדפה אישית. התיק אמור להיתלות על העגלה אך בנוסף גם להיות נח לנשיאה. יהיו כאלו שיעדיפו דווקא תיק עם כתפיות כזה שתלוי על הגב. וכאלו שיעדיפו תליית צד.
  2.  גישה נוחה- גם כשהתיק תלוי על העגלה אמורה להיות לך גישה נוחה אליו. פתיחה מהירה ונוחה גישה לבקבוקים שנמצאים בכיסים חיצוניים וניתנים לשליפה מהירה. ושיהיה מספיק מקום להכיל את כל מה שאת צריכה.
  3. חלוקה נכונה של תאים. יש תיקים שיאפשרו חלוקה מרובה לתאים, לא תמיד זה נח, קחי בחשבון שאולי תצטרכי להכניס שמיכה גדולה או מעיל חורפי שלא יהיה תא מתאים בשבילו. לכן עדיף לקחת תיק עם תאים בסיסיים לדברים החשובים כמו בקבוקים מוצצים טיטולים וארנק, ולכל השאר ישאר מקום בתפזורת.
  4. גודל התיק- תיקי עגלה יגיעו בגודל אחיד אך יהיו חברות שיציעו 2 גדלים לבחירה. אפשר להסתפק בגודל הסטנדרטי. אך אם את מאלה שלוקחות הכל מהכל תעדיפי את התיק הגדול למרות הסרבול שבנשיאותו הוא יהיה יותר שימושי עבורך.
  5. משטח החתלה- במרבית התיקים מגיע משטח החתלה הניתן לשליפה ולשימוש בעת הצורך. חשוב שהמשטח יהיה רחיץ וניתן לניקוי בקלות מרופד במידה המתאימה ומתקפל במהירות. כל אלו חשובים במיוחד כשאת נדרשת להחזיק תינוק ביציבות ביד אחת ולפרוש משטח ביד השניה.
  6. התאמה-  לא פחות חשוב לבחור בתיק בצבע של העגלה. כדי שהוא ישתלב בצורה אסתטית ויפה.

חשוב להשקיע בתיק טוב ואיכותי, הוא אמור לעמוד בלחץ של התכולה, להיות חזק וקל לפתיחה וסגירה. חשוב לא פחות שיהיה ניתן לנקות אותו בקלות וזאת מכיוון שהתיק מכיל בקבוקי מזון חטיפים ומזון לתינוקות. לא נעים ללכת עם תיק מלא כתמים שלא ניתן להסיר באמצעות מגבון או שטיפה.

קיימות חברות רבות, מותגים ומעצבי על שעמלו על תפירה ועיצוב תיק נח לעגלת תינוק. אם מצאת את התיק המושלם הוא יוכל לשמש אותך לאורך שנים רבות. תוכלי להתרשם מתיקים לעגלת תינוק במבחר צבעים גדלים ואביזרים נלווים. כולם באיכות מצויינת מבית MIBEBE.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here