עידית מאמינה בנס שיעזור לה להביא ילד לעולם

0
1709
קרדיט: האלבום הפרטי של עידית

בתה הבכורה של עידית תהל, היום בת שמונה, נולדה לאחר הריון רגיל בניתוח קיסרי. שום דבר בהריון, לידה ובגידול של לאחר מכן לא הכין את עידית ובעלה חיים לבאות. אובדן של ילד, לידת פג פעם לאחר פעם, ואיסור רפואי על הריון נוסף.

קרדיט: האלבום הפרטי של עידית

לאחר שנולדה תהל חוותה עידית קושי בלהיכנס להריון שני ועברה תקופה ארוכה למדי של טיפולי פוריות אינטנסיביים שלאחריהם נקלטה להריון עם בן והשמחה היתה בשמיים, אבל לא החזיקה מעמד לאורך זמן רב. כשהיתה בחודש שביעי החלו צירים חזקים ודימומים ועידית אושפזה וילדה את בנה כחודש לפני הזמן בניתוח קיסרי חירום. מאושרת, חזקה ומלאת אמונה לא יכלה לנחש מה יקרה לאחר שמונה ימים בלבד. בנה השני אליאור ז"ל נפטר שמונה ימים לאחר הלידה מזיהום נדיר שתפס בפגיה אשר גרם לקריסת מערכות גופו הקטן.

קרדיט: האלבום הפרטי של עידית

אובדן ילד הוא כאב שלא ניתן לתאר. לא משנה באיזה שלב איבדת אותו וכמה זמן החזקת אותו ברחם ואז בידיים, אם בכלל, ילד שהיה ולא יהיה עוד הוא תהום של עצב בלתי נתפס.

לאחר שנתיים של התמודדות נפשית, התרוממות והתרסקות והתרוממות נוספת חזרה עידית לטיפולי פוריות רק בכדי לגלות שמצבה הרפואי מחייב מספר ניתוחים וטיפולים לפני שתוכל עוד ללדת. רגע לפני תהליך הפריה רביעי במספר נקלטה עידית להריון נוסף. הריון שהיה קשה נפשית, מכאיב, מפחיד. מה לא עברה בהריון? בדיקות אינסוף, שמירת הריון בשכיבה מוחלטת, בידוד, שפעת קשה… ובשבוע 26+4 שלושה חודשים לפני הזמן לאחר ירידת מים בלתי צפויה וניתוח בהול בהרדמה מלאה נולדה שקד-הודיה במשקל קילו אחד בלבד.

קרדיט: האלבום הפרטי של עידית

עידית ושקד שהו בפגיה שמונים יום. שמונים יום של טיפולים בדיקות ומעקב. שמונים יום של מלחמה כל יום מחדש. והן שתיהן נלחמו וב18.1.21 שקד-הודיה חגגה שנה.

בגלל היסטורית ההריונות והלידות שלה ובגלל מצבה הרפואי עידית לא יכולה להיכנס להריון נוסף אבל היא לא מוכנה לוותר על החלום של משפחה גדולה ומרובת ילדים ולכן היא הקימה קמפיין גיוס מימון המונים להביא לעולם ילד בעזרת פונדקאות.

לפרטים על הקמפיין והתשורות בו-

https://giveback.co.il/project/61807

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here