"הזכות להורות" מספרים על תהליך פונדקאות באוקראינה

0
790
קרדיט freepik

כמעט כל אדם חולם יום אחד להקים משפחה, זהו חלק מיוחד ומרגש במסלול חיינו שנותן לנו פתח להמשכיות ולהפוך מזוג צעיר להורים נמרצים. אך לצערנו ישנם מצבים בהם זוגות לא מצליחים להיכנס להריון, גם לאחר טיפולי פוריות. הפונדקאות הפכה עם השנים לנושא שהציבור מעודד לעלות לדיון, זאת בגלל חשיבותו העצומה בחברה. "הזכות להורות" מלווים כבר במשך שנים זוגות עד להגשמת חלומם, הפתרון המושלם כבר כאן. 

ישראל לעומת אוקראינה

על פי החוק במדינת ישראל, זוגות אשר לא מתאפשר להם להיכנס להריון באופן טבעי או בעזרת טיפולי הפריה, רשאים לעשות את באמצעות אם פונדקאית כחלק מתהליך פונדקאות. עם זאת, התהליך הבירוקרטי כמו כמעט בכל דבר, לא יהיה פשוט כל כך, יש צורך בחתימה על מסמכים מסוימים, קבלת אישורים רלוונטיים, הליך מול האם הפונדקאית ועוד. 

בעזרת סוכנויות מקצועיות המתמחות בפונדקאות בארץ ובחו"ל, התהליך הופך להיות קל הרבה יותר ואתם זוכים לליווי אישי ומקצועי ממיטב הרופאים והמומחים בתחום. הצוות של סוכנות הפונדקאות "הזכות להורות", דואג לכל התהליך הבירוקרטי אשר תצטרכו לעבור, מהגשת כל המסמכים, עד למעקב המשפטי והרפואי על כל התהליך.

כאשר מדובר בהליך פונדקאות באוקראינה, זה יכול להרתיע מעט, עצם המחשבה על מעבר של תהליך חשוב במדינה זרה לחלוטין. לשם כך יש מי שידאג לכם לאורך כל הדרך, גם עם הבירוקרטיה והמסמכים הדרושים עבור החזרה לארץ עם התינוק וגם השהייה באוקראינה בשלב הלידה של האם הפונדקאית. אתם תוכלו ליהנות משקט נפשי לחלוטין בתהליך.

איך הפכה אוקראינה לבירת הפונדקאות? 

מרפאות הפריון באוקראינה מצוידות במכשירים מתקדמים ומודרניים, מה שמסייע משמעותית להצלחת התהליך, וישנה חשיבות רבה גם לצוות הרפואי המקצועי איתו הסוכנות עובדת. כמובן שסוכנות "הזכות להורות" עובדים ברצף קבוע של שנים עם מרפאות הפריון הנחשבות והמתקדמות ביותר במדינה, כולל צוות מקצועי שעבר הכשרה מיוחדת לתחום באוקראינה, כך שיחד עם הליווי של "הזכות להורות", אתם לגמרי בידיים חמות ובטוחות. 

בנוסף, יחסית למדינות אחרות, המחירים לביצוע התהליך באוקראינה הם זולים בצורה משמעותית מה שמקל כלכלית על ההורים המיועדים. 

היתרון בפונדקאות עם "הזכות להורות" 

חברת "הזכות להורות" מציעה מסלולי פונדקאות משתלמים, זאת בהתאמה אישית לצרכים שלכם על מנת שתקבלו את הטיפול הטוב ביותר. מה שמייחד את סוכנות הפונדקאות הזו לעומת האחרות, היא הליווי המדהים אותו תקבלו לאורך כל התהליך, לרגע לא תרגישו לבד או אבודים בתוך הבירוקרטיה הלא פשוטה ובתהליך האמוציונאלי שדורש את מלוא תשומת הלב המקצועית. 

המקצועיות של עובדי החברה היא יוצאת מן הכלל, יש להם את כל הידע והמומחיות בתחום הפריון ובנוסף גם היכרות מעמיקה עם אוקראינה וקשר הדוק עם הצוות הרפואי. כך שגם בעת הטיסה עבור הרגע המרגש ביותר, תוכלו להרגיש בטוחים לחלוטין, זוהי המטרה והשליחות שלהם. 

לכל שאלה בנושא פונדקאות והתהליך, "הזכות להורות" עומדים כאן לרשותכם וזמינים עבורכם תמיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here