תגידי שלום לבטן: המסת שומן אחרי הלידה

0
1688
תגידי שלום לבטן: המסת שומן אחרי הלידה
קרדיט pixabay

אחד ההבדלים המשמעותיים ביותר בין גברים לבין נשים הינו מסת השרירים בגוף. אצל הנשים מסת השרירים קטנה יותר, מה שבהכרח משפיע על כמות השומן בגוף, שאצל נשים היא גדולה יותר. אחד הטיפולים שהיו מקובלים ביותר עד לא מכבר היה טיפול שאיבת שומן אחרי הריון ובכלל. נכון להיום נכנסה לשוק טכנולוגיה חדשה, המסייעת להוריד את השומן במהירות. הטכנולוגיה הזאת מסייעת בטיפולים אסתטיים אחרי הריון, כגון הורדת הבטן אחריי הלידה. הטיפול המדובר הינו המסת שומן – טיפול חדשני ויעיל המשיג את המטרה במלואה.

איך להוריד את הבטן אחרי הלידה במהירות

כאמור, אחת הבעיות שנשים רבות חוות בתקופה שאחרי הלידה, היא איך להוריד את הבטן שגדלה במהלך ההיריון וקיים קושי להחזיר אותה לגודל המקורי שלה. מספר הולך וגדל של נשים הן בעלות מודעות עצמית גבוהה ומודעים לאפקט הפחות נעים של התפתחות בטן בולטת אחרי הלידה. טיפולי המסת שומן עשויים להיות הפתרון הנכון בזמן הנכון. המסת השומן כאמור מתבצעת באמצעות הקפאת השומן – מה שהורס את התאים שלו וגורם להפחתה שלו בפועל. הטיפול הזה הוכח כיעיל, וגורם להצרת היקפים משמעותית בתוך זמן קצר יחסית. בתקופה שאחרי הלידה, הטיפול הזה יכול להיות יעיל במיוחד.  

חזרה לגזרה לאחר הלידה באמצעות המסת שומן

כאמור, השאיפה של הרוב המכריע של הנשים, בעולם בכלל ובישראל בפרט, הינה לחזור מהר ככל האפשר לגזרה הקודמת אחרי הלידה. אם בעבר ההשמנה נתפסה בגזירה משמים, הרי שהיום היא שונה לגמרי. בעבר, החשש הגדול של נשים רבות היתה בדיוק מפני ההשמנה בזמן ההיריון. נשים רבות נקטו יזמה והתחילו להתאמת בצורה מסודרת. אחרות לוקחות כמה ימי חופש ומטפלות בעצמן. טיפולי המסת שומן מהווים סוג של שובר שוויון – פעולה המתבצעת במהירות וביעילות. בתום הטיפול מורגשת ירידה בכמות השומן בגוף, אשר באה לידי ביטוי בשיפור המראה

איך זה עובד ולמי זה מתאים

הפעולה הקרויה בשפת היום יום המסת שומן, מורכבת משתי פעולות עיקריות. הפעולה הראשונה היא הקפאת שומן באזורים של הגוף שבהם השומן הזה מרוכז. הפעולה השנייה היא חימום השומן המוקפא. כאשר השומן מוקפא, מתרחש תהליך של הרס התאים שלו. לפיכך, כאשר השומן חוזר לטמפרטורה הרגילה, חלק ממנו כבר נעלם וניתן לראות שיפור במצב בגוף, כולל ירידה בהיקף השומן. המסת שומן מתאימה למעשה לכל אחד – גברים ונשים, גדולים וקטנים. לא מדובר בהליך פולשני, ולפיכך לא מדובר בהליך שיש בו משום שכנה כל שהיא. מצד שני, התועלת הגלומה בתהליך הזה עשויה להיות משמעותית מאד ולהשפיע הן על המראה והן על ההרגשה של המטופל. אם יש לך עניין לעבור טיפולי המסת שומן, זה בהחלט המקום הנכון והמתאים ביותר עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד שיקרב אותך להשגת מראה חיוני ואסתטי מאד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here