בואו להכיר את המוצר שיקל את הנשימה של הילדים שלכן

0
1387
בואו להכיר את המוצר שיקל את הנשימה של הילדים שלכן
קרדיט לתמונה: תרמלייף

כאמהות וכאבות אנחנו תמיד מחפשות אחר כל כלי נוסף אשר יכול לסייע לנו לשמור ולהגן על הילדים שלנו, גם ובעיקר מבחינה בריאותית. תזונה נכונה, טיפולים מונעים מסוגים שונים, הקפדה על סביבה בטוחה ומתאימה ועוד שלל דרכים שונות באמצעותן אנו מנסות להעניק לקטנים שלנו את הסיכויים הטובים ביותר להיות בריאים, שמחים ומאושרים מהחיים. לפעמים, דווקא מוצרים שונים אשר במבט ראשון לא נראה שקשורים ישירות לבריאות ילדים הם מה שיכול לפתור בעיות שונות מהן סובלים (או עלולים לסבול) הילדים שלנו. צבע נגד רטיבות, דוגמת המוצר המתקדם "תרמלייף", מסייע לאינספור ילדים מדי שנה להימנע מבעיות נשימה ואלרגיות למיניהן

מניעת התפתחות בעיות נשימה בקרב ילדים ויצירת סביבה ביתית נקייה ובטוחה 

בעיות נשימה הן דבר נפוץ מאוד בקרב ילדים, דוגמת אלו הנגרמות כתוצאה מאלרגיות שונות או ממחלות כמו אסטמה וברונכיטיס. בעוד בחלק מהמקרים קיימים גורמים גנטיים למחלות ובעיות נשימה אלו, במקרים רבים אחרים הסביבה בה גדל הילד ומעביר בה את מרבית זמנו עלולה לסייע משמעותית להיווצרותן של אותן בעיות. אחד הגורמים הסביבתיים הנפוצים ביותר המשפיעים לרעה על מערכת הנשימה של ילדים (כמו גם אלו של מבוגרים) הוא סביבה בה מצטברים לאורך זמן מיקרואורגניזמים שונים אשר עלולים לעשות דרכם לדרכי הנשימה של הילדים, ולגרום לגופם לפתח בעיות נשימה שונות. בפרט, הצטברות של רטיבות ועובש על קירות הבית היא מצב נפוץ ביותר אותו ניתן למצוא באינספור בתים ודירות בישראל. כאשר הילדים שלנו מבלים את זמנם בחדרים בהם מצטברים רטיבות ועובש על הקירות, סיכוייהם לפתח בעיות נשימה עולים משמעותית. כמובן שבמידה ומדובר בילדים שכבר סובלים מבעיה קיימת, קיימים סיכויים גבוהים להחמרה והחרפה של אותן בעיות.

קרדיט לתמונה: תרמלייף

לכן, מניעה מוחלטת של היווצרות של רטיבות בקירות הבית, ולכן גם מניעת היווצרות עובש ופטריות נוספות שונות, היא פעולת מניעה בסיסית וחשובה ביותר עבור כל בית. בדיוק לשם מטרה זו פותח מוצר מתקדם ואפקטיבי במיוחד – תרמלייף. הכוונה היא לציפוי תרמי מיוחד ומתקדם ביותר, המונע היווצרות של מים בקירות ברמת אפקטיביות גבוהה ביותר.

צבע נגד רטיבות תרמלייף – כיצד זה עובד ומהם היתרונות עבור הילדים שלנו?

תרמלייף הוא כאמור ציפוי תרמי מתקדם לקירות, אשר פותח באמצעות מחקר מדעי מתקדם ובטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך. לא מדובר כאן בגאדג'ט אלקטרוני חדש או בסוג של קסם אותו יש לקבל בלי לשאול שאלות. נהפוך הוא – האופנים בהן פועל ציפוי תרמי זה לקירות ברורים וגלויים לכל, לפחות לכל מי שמתעניין בכך או לכל מי שמחפש אחר פתרונות יעילים לשמירה על בריאות ילדיו ותקינות מערכת הנשימה שלהם.

קרדיט לתמונה: תרמלייף

לדוגמה, אחת הדרכים באמצעותה מונע תרמלייף מהיווצרות והצטברות של רטיבות ועובש בקירות הבית היא הפיכת הקיר לאטום למים מצד אחד, אך נושם מצד שני. מאחר ומדובר בציפוי תרמי מבוסס סיליקון הוא מאפשר איטום מוחלט ואפקטיבי בפני מולקולות של מים, אך כן מאפשר מספיק מעבר ותנועה של אוויר על מנת שאדי מים שמגיעיםאל הקיר יוכלו להשתחרר, וכך לא תצטבר רטיבות על פני הקיר לאורך זמן.

דרך פעולה מרכזית נוספת של צבע נגד רטיבות זה היא איזון תרמי של הבית – מניעת הפרשי טמפרטורות קיצוניים המביאים לרוב להיווצרות אגלי מים ורטיבות לאורך זמן. בנוסף, מניעת הפרשי הטמפרטורה גם מונעת מהיווצרות של תנועת אוויר קלה בפנים הבית, אשר מעלה לרוב לאוויר את האבק המצטבר על משטחים ועל רצפת הבית, ולכן גם לדרכי הנשימה שלנו ושל הילדים שלנו. 

לסיכום, ישנן דרכים רבות ויעילות ביותר להגן על הילדים שלנו מפני בעיות בריאות שונות, בפרט בעיות נשימה. שימוש בצבע נגד רטיבות ובציפוי תרמי מתקדם לבית או לדירה הוא אחד מאותן דרכים שכדאי להכיר וליישם…

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here