עוגות מעוצבות גם לחגיגה אישית בבית – תתפנקו

0
3251
עוגות מעוצבות גם לחגיגה אישית בבית - תתפנקו

לכל אירוע שאנחנו חוגגים יש כוכבת ראשית, העוגה. אנחנו נמצא אותה בימי הולדת, ימי נישואין, חגיגות משפחתיות, בר מצוות, בת מצוות ושלל אירועים. היא תמיד שם במרכז השולחן וכמה שהיא יותר יפה ומיוחדת ככה יותר טוב.

בשנים האחרונות עולם העיצוב העוגות הולך ותופס תאוצה אפילו יותר. אם פעם היינו יכולים למצוא עוגות זהות בטעמים משעממים וצורה אחידה, היום אפשר למצוא עוגות מעוצבות בשלל גדלים, צורות וטעמים. בנוסף גם ניתנת לנו האפשרות של בחירה במוצר ספציפי או מוצר בהתאמה אישית.

והן יפות ומרהיבות עיניים ובולטות. וכמו שהן יפות ככה הן טעימות.

למה כדאי לבחור עוגה מעוצבת?

אנחנו אוהבים להשקיע באירועים שלנו. אם עד היום היה אפשר להשקיע בכלים הכי יפים, בעיצוב של המקום ובאוכל מעולה, היום יש לנו את האפשרות להשקיע גם בעוגה. הייחודיות בעוגות מעוצבות היא שיש לנו את האפשרות להתאים את העוגה שלנו בדיוק לקונספט של האירוע.

ניקח לדוגמא אירועים שנוטים יותר לקהל הצעיר, שם אולי יעדיפו עוגות מתוקות או שוקולדיות יותר לעומת האירועים שמיועדים לקהל הבוגר יותר שאולי יעדיף את העוגה שלו קלאסית ובטעמים עמוקים יותר.

בנוסף, גם העיצוב החיצוני של העוגה מותאם לאירוע. עוגות בצבע תכלת יבחרו לאירועים של בנים ובצבעי פסטל עדינים יותר לבנות. עוגות בצורות מיוחדות כמו טבעת להצעת נישואים או כדורסל לשחקן צעיר, כל מה שרק תוכלו לחלום עליו ניתן היום להגשים. ומי לא אוהב להגשים חלומות?

יש לנו אפשרות לבחור את הדרך בה העוגה מקושטת, את הצבעים שלה ואת הרעיון העומד מאחוריה ככה היא תתאים בצורה הכי מדויקת לאירוע הפרטי שלנו. העוגה נבחרת לפי הטעם והרצון האישי שלנו ממש עד הפרט האחרון.

סוגי עוגות

מבחר העוגות שממנו ניתן לבחור היום הוא מאוד מגוון ורחב. ישנן את העוגות הקלאסיות יותר כמו עוגות מוס, עוגות גבינה ועוגות זילוף. לכל עוגה יש את הייחודיות שלה וכל עוגה מתאימה לקהל יעד שונה.

בשנים האחרונות את מקומן של העוגות הקלאסיות תפסו טרנדים, חלקם חולפים חלקם לא.

אחת העוגות הבולטות ביותר היום היא עוגת מספרים או אותיות שמסמלים את הגיל, את משך תקופת הנישואים, את ראשי התיבות של השם ועוד. בסיס העוגה עשוי מבצק שקדים עדין, בין השכבות יש קרם מסקרפונה והיא מקושטות בפירות העונה או במגוון שוקולדים מפנקים למיניהם.

טרנד נוסף שמככב בתקופה האחרונה הוא עוגת קרפים שמבוססת על שכבות רבות של קרפים המונחים האחד על גבי השני כאשר בין שכבה לשכבה יש קרם מתוק.  העגה מתנשאת לגובה רב והיא מרימה מאוד וכמובן מיוחדת במינה.

איך נדע ממי לקנות עוגה?

שוק העוגות היום רווי ומוצף, לצד קונדיטוריות גדולות שמוכרות עוגות בוטיק למיניהן ניתן למצוא גם המון שף קונדיטורים קטנים שמוכרים עוגות מהבית.

הדרך הטובה ביותר לקנות עוגה ולדעת שעשיתם בחירה נכונה היא כמובן דרך המלצות. זאת הדרך הפשוטה ביותר במיוחד היום כאשר הכל פתוח ומופץ ברשתות החברתיות כך שמאוד קל לדעת ממי מומלץ לקנות וממי פחות, מי נחשב אמין ומי לא. חשוב מאוד לבדוק את זה במיוחד כאשר הרכישה מתבצעת מאדם פרטי ורמת האמינות היא מאוד חשובה.

עוד דבר שכדאי לבדוק לפני שבוחרים את המקום ממנו נרכוש עוגה הוא הוותק והניסיון של בעל העסק. כמובן שככל שהניסיון שלו גדול יותר כך הסיכוי שבחרנו נכון יהיה ודאי יותר. לרוב ותק וניסיון מעידים על רמת ביצועים גבוהה יותר.

בנוסף, לפני שאנחנו מחליטים באיזו עוגה לבחור מומלץ להתעניין בחומרי הגלם בהם החברה משתמשת. ישנם חומרי גלם איכותיים יותר וישנם איכותיים פחות והם ללא ספק משפיעים על התוצר הסופי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here