למצוא את העוצמות שבתוכנו

0
1657
למצוא את העוצמות שבתוכנו

שנת 2020 נפתחה בסערה, כאשר רבים נקלעו לקשיים – הן בהיבט האישי והן בהיבט המקצועי. אין ספק, החודשים האחרונים הביאו למתחים רבים בקרב זוגות נשואים, משפחות, עובדים ומנהלים. זאת, בנוסף למתחים הרגילים של היום-יום. לאור כל זאת, נדמה כי תחושת הערך העצמי של רבים מאתנו איננה גבוהה – ואכילה מוגזמת הופכת למוצא זמין ונוח. במקום להפוך מזון לפתרון, רצוי להתמודד עם המציאות – ולהתחיל להוריד במשקל. זאת ועוד, כחלק ממסע לעבר מציאת העוצמה שבתוכנו.

לעיתים קרובות אנו שואלים את עצמנו איך יורדים במשקל? גם אם ניסינו בעבר שיטות וטכניקות שונות, שוב ושוב חזרנו למקרר, פתחנו את הדלת והצצנו לעבר האור שבפנים. אוכל הוא פיתוי, בייחוד כאשר הוא משמש כבריחה מהקשיים ומהאתגרים. כדי שנוכל לשנות את דפוס הפעולה שלנו אחת ולתמיד, רצוי לפנות אל אירית בוטבול-עובדיה. מייסדת שיטת "העוצמה שבתוכי", אירית בוטבול-עובדיה מבינה כי אין קיצורי דרך או פתרונות קסם. כדי לרפא את המכאובים ואת הפצעים, מומלץ לפעול בהתאם לשיטה שפיתחה – ולצאת למסע החשוב ביותר. בסיומו, תוכלו גם אתם להכיר ביכולות שלכם וליצור שינוי בחייכם: להיראות ולהרגיש במיטבכם.

לבסס דרך חיים – לצורך הרזייה, חיטוב והעצמה אישית 

חודשי הקיץ בעיצומם, וזוהי השעה לנצל כל רגע חופשי – ולבלות בים ובבריכה. עם זאת, לא כולנו מרגישים נינוחים בבגד ים. עם סיומה של עונת החורף, לא רק השמש יצאה אלא גם קילוגרם רבים. בכדי להתמודד היטב עם המשקל העודף, רצוי להתעניין בכל הנוגע אל דיאטה מומלצת לנשים; דיאטה המשמשת כאורח חיים לכל דבר. בזכותה, נוכל להתמודד היטב עם הרגלים מזיקים, להציב מטרות ריאליות – ולסלול עבורנו עתיד יציב ובריא.

במסגרת תוכנית הרזיה, אותה מציעה אירית בוטבול-עובדיה, המשתתפים ילמדו הרבה מעבר לדיאטה. למעשה, הם ילמדו על הדרך הנכונה והאפקטיבית להרזיה לחיטוב הגוף. החל מקבלת תפריט מגוון, עשיר ומשביע, ללמוד להפסיק לאכול עם העיניים, להוסיף פעילות ספורטיבית ליום-יום ועוד – כל אלו ישפרו את איכות חיינו. 

לחתור להצלחה ללא פשרות 

המאבק היום-יומי במשקל גובה מאתנו מחיר גבוה. במקום להיאבק, מומלץ להסתייע בשיטת "העוצמה שבתוכי". שיטה זו, אותה פיתחה אירית בוטבול-עובדיה, מציעה למשתתפים שינוי בתפיסה – ולאחריו שינוי במראה החיצוני. מדובר במערכת כלים חשובה מאין כמוה, שתניע את המשתתפים להצלחה ללא פשרות. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 077-2308995 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here