פרסום בגוגל ובדיגיטל בזמן הקורונה

0
1616
פרסום בגוגל ובדיגיטל בזמן הקורונה
מקור שאטטרסטוק

הקורונה שינתה את חיינו מן הקצה אל הקצה והפכה רבים מאתנו ליושבי בתים. על מנת שלא להידבק בנגיף שנוטה להתפשט לכל עבר, החליטה הממשלה על סגר ועל הגבלות שאילצו את תושבי הארץ להתכנס בתוך בתיהם. כך, עובדים שהיו רגילים להגיע בכל בוקר למשרד, העבירו את עבודתם אל המטבח או הסלון בבית. עבודה מהבית או מתוך מבנה מגורים הפכה לעניין שבשגרה, ורשת האינטרנט והאמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותנו אפשרו לנו לשמור על קשר עם העולם שבחוץ, ועדיין לצרוך תכנים, שירותים, לעבוד ולספק שירות ללקוחות.

איך הפך הפרסום הדיגיטלי לרלוונטי יותר מתמיד בתקופת הקורונה?

אם לפני הקורונה אנשים רבים חיפשו שירות דרך האינטרנט, הרי שבעידן הקורונה החיפושים רק הלכו וגברו. עבור אנשים הנמצאים בבית במשך מרבית שעות היום, האינטרנט הפך לחבר טוב. אם צריך להזמין פיצה או קבבים לארוחת צהריים, נעזרים באינטרנט כדי לעשות זאת. ואם מעוניינים להפתיע את האישה בתכשיט יפהפה אבל חוששים להסתובב בקניון, אפשר בהחלט להזמין תכשיט מחנות אלקטרונית. ערוצי הדיגיטל הפכו למקום הטבעי לביצוע רכישות, עסקאות ולתקשורת עם ספקים. ולכן חשוב כל כך עבור בעלי העסקים להשקיע בפעולת פרסום בגוגל, על מנת להגדיל את העסק שלהם.

פרסום בדיגיטל מעלה את קרנם של העסקים הקטנים

קידום עסקים קטנים באמצעות פרסום דיגיטלי מעולם לא היה חשוב כל כך. בזמן שהביקוש לשימוש בערוצים דיגיטליים רק הולך וגדל, פרסום בגוגל הוא ההזדמנות של כל עסק קטן להגדיל את הרווחים שלו ולהיראות גדול יותר בעיני הגולשים. למעשה, ללא קידום דיגיטלי, העסק שלכם יכול להישאר הרחק מרחוק ועם אפס תוצאות.

קבלו את כל היתרונות שאפשר להפיק מפרסום דיגיטלי:

  1. מגדילים את החשיפה ברשת

עברו הזמנים שבהם שלטי חוצות הם המפרסמים העיקריים של בית העסק. עם עבודה נכונה, אפשר להגיע לחשיפה גדולה ומשמעותית באינטרנט. לדוגמה, פרסום בגוגל כולל קידום ממומן (ביצוע תשלום לגוגל כדי להגיע למקומות הראשונים), קידום אורגני המתמזג עם גוגל בטבעיות ומביא לתוצאות הרצויות וכמובן חיבור האתר לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר או יוטיוב ששם החשיפה גבוהה יותר.

  1. ניתן להתאים את השירות לקהל יעד ספציפי.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שאפשר לעשות במסגרת קידום עסקים קטנים הוא לבצע אפיון לעסק, לחקור את קהל היעד ובהתאם לכך לעצב את מודעות הפרסום. לדוגמה, נניח שיש לכם חנות אלקטרונית שמציעה בגדים לנשים וגברים. אם כך, אפשר ליצור שני עמודי נחיתה נפרדים – אחד המתאים יותר לנשים והשני לגברים, וכך למשוך יותר לקוחות רלוונטיים ואיכותיים המעוניינים לבצע רכישה.

  1. אתם יכולים לבחון מה עובד ומה לא.

יתרון משמעותי נוסף של שימוש בערוצים דיגיטליים הוא שאתם יכולים לבחון תוך כדי תנועה מה עובד בשבילכם ומה לא. אולי תגלו שפרסום בפייסבוק לא כל כך מתאים לעסק, בעוד פרסום ביוטיוב עושה את כל העבודה. באמצעות ניסוי וטעייה אפשר להגיע לשיטת הפרסום הטובה והמתאימה ביותר.

  1. עלויות נמוכות יחסית.

פרסום דיגיטלי מתאים במיוחד לצורך קידום עסקים קטנים, מכיוון שאינכם נדרשים להשקיע סכומי כסף גבוהים. בניגוד לקמפיין בטלוויזיה או ברדיו שעולה הרבה כסף, עלות תחזוקת אתר או פרסום מודעה בגוגל ממומן אינה גבוהה. כך שפרסום באינטרנט הוא המקום המושלם לעסקים קטנים ומתחילים.

  1. אתם יכולים לבצע שינויים בזמן אמת.

הפרסום הדיגיטלי מאפשר לכם להגיב בזמן אמת ללקוחות שפונים אליכם או לשינויים שונים. רוצים לעדכן את הלקוחות לגבי מבצע החודש? תוכלו לשנות אותו בקלות באתר. עיצבתם כותרת מושכת בעמוד אבל אתם מעוניינים לשנות את הצבע שלה מירוק לאדום? אפשר לעשות זאת במהירות וללא מאמץ.

לסיכום, פרסום בגוגל מעולם לא היה מבוקש יותר, אך אם אתם מעוניינים להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לפנות לחברה מקצועית העוסקת בפרסום בדיגיטל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here