מוצרי הריון שונים

0
2360
מוצרי הריון שונים

גילית שאת בהריון? מזל טוב! זה הזמן להכין את עצמך ואת בן זוגך לקראת תשעת החודשים הקרובים ולגשת לחנויות השונות המציעות מבחר של מוצרי הריון.

אז דבר ראשון כדאי שתציידי את עצמך במבחר בגדי הריון כי את הולכת לתפוח ולא, מידה 40 כבר לא תעלה עלייך בחודשי ההיריון המתקדמים, לא משנה עד כמה תשתדלי. אינספור חנויות מחזיקות קולקציות שלמות של בגדי הריון, בין אם זה מכנסי בד וחולצות מתרחבות לעבודה, או אפילו שמלת ערב לאירוע.

מוצרי הריון נוספים, חשובים לא פחות- הם משחות המונעות צלקות וסימני מתיחה. מכיוון שבמהלך ההיריון גוף האישה גדל ומתרחב במהירות, העור לא מספיק ליצור רקמות חדשות ונוצרים סימני מתיחה. בכדי להימנע מסימנים אלה יש לקנות קרם מיוחד המכיל חומרים פעילים כמו ויטמין E, חמאת שיאה ותמציות שמן.

וכמובן, כשמדברים על מוצרי הריון, מדברים למעשה גם על מוצרים המיועדים לסוף התהליך כולו- הלידה והתקופה שלאחר הלידה. נשים רבות סובלות בתקופה זו מדימום כבד ומומלץ לקנות תחבושות סופגות הניתנות לשימוש גם בלילה.

קיימים גם סוגים שונים של חזיות הנקה עבור האם הטריה שנועדו לעזור לה להניק את התינוק הקטן בקלות מבלי להוריד את החזייה כל פעם מחדש. מעבר לכך, ניתן לרכוש אף כריות הנקה וכיסאות הנקה- כאשר המטרה הכללית היא להקל על האישה בזמן ההנקה ולהפוך את כל התהליך לפשוט וקל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here