מחפשות חוגים נהריה לילדים?

0
127
קרדיט : canva

חוגי העשרה לאחר שעות בית הספר נהיו כלי עזר מצוין להורים ולילדים כאחד – הם מספקים תעסוקה לילדים וההורים העובדים והעסוקים לא צריכים לעזוב מוקדם או למצוא מי שישמור על הילד. כמו כן, חוגים אלו מרחיבים את הידע והאופקים של הילדים, מפתחים מיומנויות שונות אצלם וכן, את החשיבה והערכים שלהם. מבוגרים גם הם מוזמנים להצטרף לחוגים על מנת למלא את שעות הפנאי שלהם לאחר העבודה או הלימודים, או בסופי השבוע, על מנת לזכות בחוויה ספורטיבית, חברתית, רוחנית ונפשית. המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי מציעה מגוון חוגים נהריה לכל תושבי הצפון בתחום אומנויות הלחימה השונות.

 אילו חוגים נהריה יש לבחירה?

ישנן כמה אפשרויות לבחירה מבין חוגים נהריה. ילדים יכולים להתנסות בכמה חוגים לפני שהם בוחרים את החוג שבו ירצו להתמיד. במדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי תוכלו למצוא חוג ג'ודו או קראטה, אגרוף תאילנדי, קרב מגע והגנה עצמית, ג'יו ג'יטסו, אומנויות לחימה משולבות ועוד. כדי לבחור חוג לאומנויות לחימה מתוך המבחר הגדול הזה, יש להתייחס לכמה פרמטרים שונים. בשלב הראשון כדאי לבחור חוג על פי תחומי העניין שלכם או של הילדים שלכם, בשלב הבא יש לבחון אילו חוגים נמצאים באזור המגורים, או באזור קרוב מספיק למרחק נסיעה קצר, גם שעות פעילות החוג הן משמעותיות וכמובן המחיר. לאחר התייחסות לכל הגורמים הללו, תישאר לרוב רק אופציה אחת או שתיים ואז ניתן להגיע לשיעור ניסיון כדי לבחור בהתאם לאופי המקום, כימיה עם המדריך, תקשורת עם מתאמנים אחרים וכדומה.

 קשר אישי עם המדריך וילדים אחרים בחוג

כאשר אתם בוחרים חוג עבור הילד שלכם, כדאי להתייחס בחשיבות רבה אל הכימיה בין המדריכים לילדים וכן בין הילד לבין שאר הילדים בקבוצה. מדריכי המדרשה לאומנויות הלחימה ואימון מבצעי כולם מקפידים על דיבור לילדים בגובה העיניים, כבוד הדדי והתייחסות לכולם כאל שווים. האווירה השוררת במקום היא נעימה ונוחה, הילדים יכולים להרגיש בבית והתקשורת והכימיה זורמת מעצמה. זהו מקום שילדים רבים, וגם הוריהם, ירגישו בו ביטחון ללמוד, להתפתח ולרכוש כלים וערכים חשובים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here