מה צריך להיות בחדר התינוק?

0
398
מה צריך להיות בחדר התינוק?
קרדיט תמונה FREEPIK

תינוק חדש עומד להצטרף למשפחה או שהוא כבר הצטרף אליה. מדובר בשמחה גדולה שאין כדוגמתה, ובזמן הקרוב תהיו עסוקים בו עד מעל הראש בטיפול בתינוק. הדבר הראשון שצריך להיות לתינוק הוא חדר משלו, כדי שיוכל לשקוע בשינה או לשחק מעט בצעצועיו. על חדרו של התינוק להיות מאובזר באביזרים שונים. למעשה, אפשר לקנות חדר שלם לתינוק מבלי לחשוב יותר מדיי. 

משדרגים את החדר של התינוק

אם הקצתם לתינוק חדר משלו, עליכם לדאוג לריהוט מתאים. חדרי תינוקות בופיטה הם פתרון מושלם מהרבה בחינות, שכן הם כוללים את כל מה שצריך להיות בחדרו של התינוק:

  • מיטה מותאמת לתינוק – אחד הרהיטים החשובים יותר שיש להתחיל אתם הוא מיטה לתינוקות. המיטה צריכה להיות מותאמת לגודלו של התינוק ולכלול אביזרי בטיחות כמו גידור מתאים. המיטה מגיע בעיצוב חדשני ומודרני, ומתאימה לכל חדר, בכל עיצוב וצבע. 
  • שידת אחסון – לצד המיטה, בחדרו של התינוק צריכה להיות מותקנת שידה כדי לשמור על הסדר ולאחסן בתוכה פריטים חשובים דוגמת כלי מיטה, טיטולים ועוד. שידת האחסון מגיעה כשהיא תאומת בצבעה למיטה. יש לה 3 מגירות אחסון גדולות והיא עשויה מעץ.
  • ארון – ניתן להוסיף ארון גדול לתינוק על מנת לאחסן בתוכו את הבגדים וכל הדברים ההכרחיים לתינוק. כך יהיה לו חדר מסודר הרבה יותר עם כל מה שהוא צריך. 
  • מדף קיר – מדף הקיר קל להתקנה וקיימת אפשרות למקם עליו כל מה שתרצו – ספרים, צעצועים ועוד. 

לסיכום, ראינו כמה פריטים חשובים שצריך שיהיו בחדרו של התינוק. עם bopita החיים הופכים לקלים הרבה יותר, כאשר יש לכם את כל הדרוש על מנת שהתינוק יגדל מאושר ובריא. 

מוצרים נוספים לתינוק שכדאי להכיר

לצד האביזרים הדרושים לתינוק בחדרו, קיימים כמה מוצרים משמעותיים נוספים שכדאי לרכוש לתינוק. כך למשל, על מנת להאכיל את התינוק ולדאוג להאזנתו, עליכם לדאוג למתקן נוח. לשם כך אפשר לרכוש כסאות אוכל או בוסטר האכלה מתאימים המאפשרים לתינוק לשבת בנוח ולאכול. לצד זאת, קיימים אביזרי עזר שונים להאכלה – כלי האכלה, סינרים, בקבוקים, מחממים לבקבוקים ועוד. 

נוסף על כך, אם רוצים לצאת לטיול עם התינוק כדי שינשום אוויר צח, כדאי לרכוש עגלות, טיולונים או אביזרים נלווים כמו צעצועי עגלה או וו תלייה לעגלה. קיימים סוגים שונים של עגלות, וחלקן אף מתאימות בתור עגלות תאומים. ניתן לבחור עגלות אלה וליהנות מהן כל הזמן. 

אביזרים נוספים שכדאי להכיר הם אביזרי אמבט וטיפוח לתינוקות. קיימות אמבטיות המותאמות לתינוקות, מסרקים, סירים וישבנונים, מדי חום לתינוקות, מגבונים, טבעות אמבטיה, מושבי אמבטיה, תכשירים מיוחדים לקיץ ועוד. 

ישנם עוד אביזרים שונים ומגוונים שאפשר לרכוש לתינוק. חשוב לערוך רשימה של כל הדברים שאתם צריכים לחדר, לשמירה על היגיינה ובכלל על מנת לספק לתינוק שלכם את כל הדרוש לו בשנות חייו הראשונות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here