שאני אבשל? לאכול ארוחת שבת בלי לבשל סיר אחד!

0
1414
שאני אבשל? לאכול ארוחת שבת בלי לבשל סיר אחד!
קרדיט https://depositphotos.com/

סוף השבוע כבר הגיע ומחר אנחנו כבר ביום השישי. יום השישי נחשב לאחד הימים המופלאים ביותר בשבוע. זהו למעשה יום בו כל המשפחה מתנתקת מהשבוע שהיה, מתרכזים כולם אל מול שולחן אחד גדול ופשוט נהנים מתחושת הביחד.

אחד הדברים הראשונים שעולים לנו כאשר אנחנו מדברים על יום השישי היא סעודת יום השישי. לפני שאתם מתחילים לתכנן את הארוחה ויוצאים אל הסופר – יש לכם דרך לאכול ארוחת שבת בלי לבשל סיר אחד! הישארו איתנו.

"שאני אבשל?" 

השבוע היה ארוך ומייגע, לא רק עבורכם, עבור כל בני המשפחה. עבדתם קשה במשך כל השבוע, אתם לא חושבים שמגיע לכם יום אחד לעצמכם?

אחד הדברים הכיפיים ביותר בשבת הוא היכולת להתנתק מהכל ופשוט להנות מהמנוחה, אין לנו אף בוס שלוחץ עלינו, אין שום שעון מעורר שיעיר אותנו בבוקר וגם כל המשפחה נמצאת פה.

עם זאת, חלקנו פחות לוקחים את עניין המנוחה ברצינות ומתעוררים לפני הציפורים בשביל להכין את ארוחת שישי. מלאכת והכנת ארוחת שישי לפעמים גוזלת מאיתנו זמן רב אשר יכולנו להשקיע במשפחה שלנו, זה עוד לפני שדיברנו על הניקיון לאחר מכן.

בכל מקרה אפשר גם אחרת, אוכל מוכן לשבת הפך להיות מנת חלקם של משפחות רבות אשר החליטו להנות מארוחת שבת מושלמת בלי לבשל סיר אחד. אז איך כל זה קורה בעצם?

כבר לא צריך לצאת מהבית בשביל אוכל

עד לא מזמן שרצינו לפנק את עצמנו באוכל מוכן לשבת היינו צריכים ללכת עצמאית אל הקייטרינג, למצוא את עצמנו מחכים בתורים ארוכים במהלך יום השישי ורבים עם אנשים זרים על הפרוסות היפות של הדג. היום זה כבר ממש לא ככה.

קייטרינג פרידמן הקייטרינג המוביל באזור הצפון החליט לעשות את חייהם של משפחות רבות קלים הרבה יותר וכיום ניתן לעשות הזמנות מבלי לצאת מהבית.

הדרך הראשונה היא כמובן דרך הזמנה טלפונית, השנייה והמומלצת אף יותר היא דרך החנות האינטרנטית של קייטרינג פרידמן באמצעותה תוכלו להזמין אוכל בקליק תוך כדי הרכבת מנה בקלות ובמהירות.

תחסכו כסף, תחסכו זמן ותתחברו לתחושת המשפחתיות

מה אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים גם לחסוך כסף, גם לחסוך זמן וגם להתחבר אל תחושת המשפחתיות ביום השבת? (אה וכמובן לאכול אוכל טעים, כבר שכחנו).

סביר להניח שהתשובה שלכם תהיה "חד משמעית כן". למעשה כל אלו קורים כאשר אתם מזמינים אוכל מוכן לשבת באמצעות קייטרינג פרידמן.

הקייטרינג עובד ימים כלילות על מנת להנגיש את האוכל כמוצר צריכה בסיסי לכל דבר. למעשה אם נפשט את הדברים נגלה שאנחנו משלמים פחות כסף מאשר היינו קונים את חומרי הגלם בעצמנו.

כסף הוא לא רק הפקטור היחיד פה, גם הזמן אותו תחסכו ותוכלו להשקיע בדברים אחרים כמו מנוחה, ספר טוב, משחקי קופסה וזמן איכות עם המשפחה – פשוט שווים הכל!

"מי אוהב את השבת……"

כולנו מכירים את השיר הזה, רובנו גם זמזמנו אותו ממש עכשיו. אך אם תשאלו אנשים המתגוררים במגדל העמק והסביבה השיר מבחינתם שונה לחלוטין.

התשובה שלהם תהיה "אמא, ואבא.. וגם מי שמזמין קייטרינג פרידמן", אמנם זה פחות מתגלגל על הלשון ולא נשמע עסיסי במיוחד אבל זו פשוט המציאות, אין טעם לייפות.

פרידמן הינו קייטרינג במגדל העמק בעל "שם" יוקרתי בכל הקשור לאוכל מוכן לשבת. למעשה, מדובר במותג של ממש וכבר היום אנו רואים "מכורים" כבדים של קייטרינג פרידמן.

שבת מצוינת – רק עם קייטרינג פרידמן

שבת מצוינת היא שבת שנעשית עם קייטרינג פרידמן, מסיבה מאוד ברורה. אנחנו לא מתייחסים אל קייטרינג פרידמן כאל "קייטרינג" אלא כאל "שליחים בתחום המזון".

הקייטרינג מקבל מקום גדול של כבוד בעקבות מספר פעולות המבדילות אותו מהשאר והופכות אותו לטוב ביותר באזור:

טריות וסטריליות זה שם המשחק – כמה מאיתנו העדיף לא להזמין אוכל מבחוץ בגלל פחד מחוסר טריות וסטריליות? קייטרינג פרידמן מבשלים את המנות כל יום ביומו ומבטיחים רמה גבוהה של טריות האוכל. כמו כן, מבוצעים ניקיונות של משטחי העבודה מספר פעמים במהלך היום על מנת להבטיח סטריליות מקסימלית.

לא מקלים ראש בחומרי גלם איכותיים – קייטרינג פרידמן לא מתפשרים על חומר הגלם איתו הם עובדים ולכן מנהלים קשרים עם הספקים המובילים ביותר בתחום המזון.

כשרות – קייטרינג פרידמן הינו קייטרינג בשרי כשר למהדרין אשר נמצא בהשגחת כשרות חב ד ורבנות מגדל העמק. בכל שעות הפעילות ניתן למצוא משגיח כשרות צמוד.

בול לטעם של הטועם הישראלי -.קייטרינג פרידמן מעסיק למעלה מ-30 עובדים אשר כל אחד מהם מביא את העולם שלו אל הצלחת, כך כל שבת נוצר מגוון והיצע המתאים לכל גווני החברה הישראלית. 

לא רק שבתות – מתמחים בשירותי קייטרינג 

למעשה, אתם לא צריכים לחכות שהשבת תגיע כדי להנות מקייטרינג פרידמן. קייטרינג פרידמן מתמחה בשירותי קייטרינג ומספק את שירותיו לאירועים רבים – חתונות, בר מצוות, בת מצוות, בריתות וכל שמחה כזו או אחרת. 

כמו כן, קייטרינג פרידמן עובד ללא לאות ובאופן יום-יומי יחד עם מוסדות, ארגונים שונים ובתי אבות.

אז למה אתם מחכים – הזמינו עוד היום אוכל מוכן לשבת!

אחרי שכבר הבנתם שאין מנוס, השבת תהיה ארוחת שבת איכותית וטריה מבית קייטרינג פרידמן נשאר רק להזמין.

תפנו לכם כמה דקות, הכנסו לאתר האינטרנט של קייטרינג פרידמן והתחילו לבנות את הארוחה שלכם.

https://www.cateringfridman.com

קייטרינג פרידמן מפעילה 2 חנויות אוכל מוכן אשר נמצאות במגדל העמק ונוף הגליל. פתיחת החנויות בהתאם להגבלות משרד הבריאות באותה העת.

משלוחים זמינים למקומות הבאים:

מגדל העמק, קיבוץ יפעת, קיבוץ גבת, נהלל, קיבוץ בית שערים, רמת ישי, שדה יעקב, כפר יהושע, קיבוץ אלונים, בית לחם הגלילית, קרית טבעון, יקנעם, כפר החורש, גבעת האלה, שמשית, הסוללים, ציפורי, נוף הגליל, קיבוץ גניגר, כפר ברוך, תל עדשים, קיבוץ מזרע, כפר גדעון, בלפוריה, עפולה, גבעת המורה, אלוני אבא, רמת דוד

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here